  • Data: 2013-04-25 19:34:08
    Temat: Re: zakaz bzykania Re: OT
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.04.2013 Maruda <m...@n...com> napisał/a:

    > No... pedalstwo (podobnie jak sodomia i gomoria i różne -filie) jest be,
    > nie przeczę.

    Na przykład audiofilia czy bibliofilia :-)

    Taki balut dla mnie jest obrzydliwy. Ale nawet mi na myśl
    nie przyszło Filipińczykom tego zakazywać, skoro dla nich to przysmak.

    > Ale Twoje powyższe zdanie sugerowało, że bzykanie nawet własnej ślubnej
    > małżonki w celach nieprokreacyjnych (a jedynie dla podtrzymania miłości
    > małżeńskiej - cyt. chyba z P.VI) jest be. Stąd moja ostra reakcja.

    To zamiast ostrej reakcji nie lepiej poprosić o sprecyzowanie? :-)

    Wbrew powszechnemu mniemaniu Onan podpadł Jahwemu za stosowanie
    antykoncepcji w postaci coitus interruptus, nie za masturbację.
    Z własną ślubną małżonką. A dokładniej z żoną świętej pamięci braciszka,
    ale poślubioną później zgodnie z prawem przez niego.

    A seks poza małżeństwem to już totalnie przechlapane,
    zobacz np. Ptw 18,13 i dalsze. Najlepsze jest przedstawianie
    przez rodziców panny młodej "dowodów dziewictwa" :-)

    > Np. płacenie podatków też jest be, bo sporo z tego się marnuje.

    Niejaki Jeszu(a) był ponoć innego zdania "w tym temacie".

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.