  • Data: 2013-04-25 17:21:09
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2013 13:43, Dominik & Co pisze:

    > Nie. Tylko przykład, że człowiek bez zdanych egzaminów to nie
    > Stodoła i Komora na drodze.

    No uczy go instruktor (a czy taki jak w Polsce czy Tatuś to do innej
    dyskusji)

    > Defakto co innego, bo samochód zwykły i rodzic nie zahamuje za Ciebie.

    No i między innymi dlatego do dyskusji. Ale to, że uczy cię instruktor z
    dodatkowymi pedałami ogranicza twoją wolność, że tak przeciwko temu się
    bronisz?

    > No jak jeździ bez prawka i świat się nie wali, to może tym bardziej
    > nie zawali się również, jak nabierze doświadczenia i będzie jeździć sam?

    No ale zakładasz, że przejdzie przez ten etap szkolenia dobrowolnie.
    Właśnie po to jest prawne wymaganie egzaminu, że szanse na to, że
    przejdzie dobrowolnie szkolenie i dobrowolnie podda się egzaminowi są
    niskie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek