  • 21. Data: 2022-07-17 14:31:54
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 17 lipca 2022 o 10:38:15 UTC+2 Liwiusz napisał(a):

    > Przede wszystkim zdziwiłem, że ktoś tak mentalnie w latach '90 żyje i
    > straszy jakimiś ruskimi. I to zięć prezydenta jednego ze średnich miast...

    Cóż, córka posłanki pis żyje sobie na Bali - żyje to mało powiedziane, żyje sobue
    seksualnie z facetami z całego świata - a posłanka jej do łóżka nie zagląda, za to
    zagląda wszystkim innym (no, są jeszcze pewne uprzywilejowane grupy).

    Ale jak się nie przestraszyłeś to to nie były groźby karalne.

  • 22. Data: 2022-07-18 05:05:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-17, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    > żyje sobue seksualnie z facetami z całego świata - a posłanka jej do
    > łóżka nie zagląda, za to zagląda wszystkim innym (no, są jeszcze pewne

    Ale interesujące, że hejt się skupia na córce, a nie na posłance.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2022-07-18 09:53:30
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 16 Jul 2022 17:23:25 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    [...]
    > OT przypomnij proszę, który model smarkfona umożliwia automatyczne nagrywanie
    rozmów (kiedyś pisałeś - nie pamiętam czy wbudowana
    > funkcja czy apka).
    [...]

    Jakąś ponad dekadę temu "problem" rozwiązywała łatka na jądro
    określana mianem 2WCR...
    Generalnie szczegóły znajdziesz na:
    forum.xda-developers.com

    W sieci pojawiły się jakieś pl-języczne wątki w tym temacie
    jak np:
    https://forum.android.com.pl/topic/92118-2wcr-sprawd
    zone-rom-y-i-kernel/9
    Zwróć uwagę na słowa klucze: nagrywanie z toru/lini GSM, nagrywanie z
    głośnika.

  • 24. Data: 2022-07-18 10:58:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 18 lipca 2022 o 05:05:46 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale interesujące, że hejt się skupia na córce, a nie na posłance.

    W gruncie rzeczy to córka na tym zarabia, więc i koszty ponosi.
    Posłanka dośc zgrabnie wybrnęła, nie wkopała się jak np. ten od poczty, może im
    jakieś szkolenia ostatnio robili, a hejterzy i ich odbiorcy mają za ciasny umysł by
    połączyć systemowe zaglądanie do łóżek przez pisiorów (nomen omen, poza tym jak pis
    przeminie to zapewne każdy, kto w nim był, to był "dla rozwalania go od środka", jak
    w pzpr) i wyjątek dla córki.
    No i "okolicznością łagodząca" dla posłanki jest to, że córka (chyba) opisuje
    przygody wyłącznie hetero, być może też bez kryptoreklamy prezerwatyw...

  • 25. Data: 2022-07-20 01:55:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-18, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > W gruncie rzeczy to córka na tym zarabia, więc i koszty ponosi.

    No ale co nam do tego? Pomijam juz fakt, ze jakby to był jakiś facet
    mieszkający na Bali i każdego wieczoru zaliczał inna dupę to większość
    naszego mega zakłamanego po katolicku społeczeństwa uznałaby to za
    dopuszczalną normę, a że jest to kobieta to od razu jest problem i powód
    do hejtu.

> [...]
    > łóżek przez pisiorów (nomen omen, poza tym jak pis przeminie to
    > zapewne każdy, kto w nim był, to był "dla rozwalania go od środka",

    No własnie, czy ona robi jakiś wyjątek dla córki, bo w sumie z tego co
    czytałem nic podobnego nie wynika. Córki i matki bywają różne i robią
    różne rzeczy niekoniecznie z wzajemną aprobatą.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2022-07-20 11:34:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Jul 2022 23:55:27 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    > naszego mega zakłamanego po katolicku społeczeństwa uznałaby to za
    > dopuszczalną normę, a że jest to kobieta to od razu jest problem i powód

    Chodzi o to, że jej mamusia startowała w wyborach z hasłem "Tradycyjna
    rodzina i wiara są gwarantem silnej i wolnej Polski".

    "W opublikowanym kilka lat temu felietonie pisała, że ateistów, muzułmanów
    i wyznawców innych religii niż chrześcijańska, którzy nie uznają "ważnych
    dla Polaków wartości" należy deportować z naszego kraju."

    https://natemat.pl/425458,kasia-pieluszka-z-bali-to-
    corka-poslanki-pis

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2022-07-20 11:37:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-07-20 o 11:34, Olin pisze:

> [...]
    > i wyznawców innych religii niż chrześcijańska, którzy nie uznają "ważnych
    > dla Polaków wartości" należy deportować z naszego kraju."

    Dziecko pijak skutkuje zakazem propagowania trzeźwości?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2022-07-20 11:45:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Jul 2022 11:37:08 +0200, Liwiusz napisał(a):

    corka-poslanki-pis

    > Dziecko pijak skutkuje zakazem propagowania trzeźwości?

    Tak już jest, że osoby publiczne mają gorzej. Gdyby ta Kasia była córką
    pani XYZ, mało kto zainteresowałby się jej wyczynami, a tak kontrast z
    mamusią budzi wesołość.

    Ksiądz rzecznik z Białegostoku stracił robotę - i to niejedną - za
    korespondencję z Olą na fejsie, a gdyby pracował w jakiejś korpo,
    skończyłoby się zapewne na niczym.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 29. Data: 2022-07-20 14:37:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 20 lipca 2022 o 01:55:30 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    > naszego mega zakłamanego po katolicku społeczeństwa uznałaby to za
    > dopuszczalną normę, a że jest to kobieta to od razu jest problem i powód

    Ale nie chodzi o hejt w stosunku do córki - takie są koszty prowadzenia takiej
    działalności.
    To nieco mniej romantyczne niż opisy u (bodajże) Balzaca czy nawet Haska - przez te
    opisy w młodzieńczym wieku miałem wielką ochotę na zaprzyjaźnienie się z jakąś
    prostytutką, na szczęście okazji nie było, a "gdy mężem się stałem, wyzbyłem się
    tego co dziecięce" (albo przynajmniej trochę ;)

    No i co do różnicy między facetem a kobietą to jest diametralna.
    Facet musi się postarać, pewnie co nieco wydać (z "poradnika prawdziwego mężczyzny -
    jak
    zrobić przyjemność kobiecie": "gdy jesteście razem w łóżku - zapłać"),
    a i tak potem mogą go oskarżyć o gwałt.
    Dla kobitki wystarczy iść do baru i powiedzieć "fuck me".

    Blisko tutaj do "jaka praca taka płaca" ;P

    > No własnie, czy ona robi jakiś wyjątek dla córki, bo w sumie z tego co
    > czytałem nic podobnego nie wynika. Córki i matki bywają różne i robią
    > różne rzeczy niekoniecznie z wzajemną aprobatą.

    No to nieuważnie czytałeś.
    W sprawie córki: "jest dorosła, do łóżka jej nie zaglądam".
    W sprawie wszystkich innych - linia pisiorska, bo tam nie ma votum separatum - czyli
    zaglądanie do łóżek i kontrola, czy prawilnie.
    A jeszcze ciekawsze jest, że w rodzinie to miałaby jeszcze jakieś prawo (bardzo
    dyskusyjne)
    oraz obowiązek się tym zająć.
    Poza rodziną prawo miałaby ew. tylko w przypadkach zapisanych w kodeksie karnym.

    Na to, jak zachowuje się córka oraz matka, są pejoratywne określenia.
    Tyle że akurat córce wolno, a matce nie.
    I ja nie czepiam się córki, tylko matki.

  • 30. Data: 2022-07-20 14:41:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 20 lipca 2022 o 11:37:41 UTC+2 Liwiusz napisał(a):

    > Dziecko pijak skutkuje zakazem propagowania trzeźwości?

    "Propagowania" w formie "nikomu nie wolno pić, to grzech",
    a tym bardziej w formie "nikomu nie wolno pić, to grzech, ale mojemu dziecko wolno".
    Może nie zakazem - tylko po prostu robi z siebie idiotkę, tak jak ten Twój rozmówca
    od pobicia przez ruskich.
    Choć przyznam, że zrobiła się z siebie idiotkę chyba w możliwie najmniejszej skali,
    innym pisiorom - czy też przystawkom - szło ostatnio dużo gorzej.