  • 91. Data: 2022-07-23 04:46:32
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No w tym, że zwykle chwalimy się/podziwiamy to co jest trudne albo
    > wyjątkowe a nie że ktoś robi to co wszyscy potrafią.

    Co Ty z tym chwaleniem? :)

    > Niespecjalnie - mam to gdzieś - niech sobie tam się bawi na tej bali.
    > Pytałeś dlaczego większy podziw budzi facet co sypała z kulkudziestoma
    > kobietami niż kobieta z kulkudziestoma facetami to napisałem.

    E-e. Pytalem co to ma do rzeczy z jaką łatwością przychodzi komuś
    zaciągnięcie innego kogoś do łóżka.

    > Nie no - analogicznie jakby facet napisał książkę o tym jak siedzi w
    > tropikach i rucha codziennie inną laske to chwali się czy żali? ;)

    To w zależności od stopnia pisarskiej finezji, mielibyśmy albo gniota
    albo 285 twarzy greja.

    > No ja się nie chwalę, ze udało mi się koło zmienić.

    Ale chwalisz się, że się nie chwalisz, że się udało :)

    > WAT?

    No oceniacie ją na okrągło. Zupełnie jakbyście byli jej matką :)

    > "Murzyni nie powinni mieć żadnych praw, zapierdalać na plantacjach
    > bawełny a za każdą niesuborynację dostawać wpierdol" - znajdz mi tu atak
    > na konkretnego murzyna:P

    No ale co toma do rzeczy?

    > Ale ja to doskonale rozumiem. To coś jak "to jest wyjątkowa sytuacja"
    > jak prawaczki się skrobią. Wcale im się nie dziwię, tylko piszę że są po
    > prostu hipokrytami.

    Nigdzie nie powiedziała, że jej córcia to wyjątkowa sytuacja. Myślę, że
    się cholernie tej córci wstydzi, a że nie leci na nią od razu z widłami,
    nie czyni jej jeszcze hipokrytą.

    --
    Marcin

  • 92. Data: 2022-07-23 07:25:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To ogólne stwierdzenie, nie krytyka konkretej osoby.

    To ogólne stwierdzenie odnosi się do indywidualnych osób.

    > Ty wymagasz, żeby
    > skrytykowała w ten sposób kogoś personalnie i to własną córkę.

    NIe wymagam. Uczciwość by tego wymagała, ale nie wymagam uczciwości od
    polityka, a już zwłaszcza pisiego. Znaczy wymagać by należało, no ale
    sam rozumiesz...

    > Mam
    > wątpliwości, czy znalazłoby się wielu, bez względu na poglądy, którzy
    > poszliby na otwartą, publiczną konfrontację z kimś bliskim.

    Bo są po prostu hipokrytami. Dokładnie tak jak "to jest wyjątkowa
    sytuacja" jak szukają lekarza do aborcji:P

    > Bo nie uznaję podwójnych standardów i jeżdżenia po kimś, tylko dla tego,
    > że ma matkę w pisie.

    Raczej jeżdzą po jej matce, a co do samej młodszej pieluszki to jest
    celowy "chłyt materkingowy", więc już jej tak nie żałuj, bo jej interes
    psujesz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2022-07-23 07:37:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co Ty z tym chwaleniem? :)

    Przecież to nie ja zacząłem. Pytasz dlaczego różnie się odbiera jak
    laska spi z dużą ilością partnerów a inaczej facet z dużą iloscią lasek,
    to ci odpisałem.

    > E-e. Pytalem co to ma do rzeczy z jaką łatwością przychodzi komuś
    > zaciągnięcie innego kogoś do łóżka.

    To dopiero potem. No więc większy podziw budzi to co jest trudniejsze do
    osiągnięcia.

    > To w zależności od stopnia pisarskiej finezji, mielibyśmy albo gniota
    > albo 285 twarzy greja.

    Czyli tak czy inaczej gniota:P

    > No oceniacie ją na okrągło. Zupełnie jakbyście byli jej matką :)

    Jak już pisałem - ją samą mam w "poważaniu". Jej matkę w sumie zresztą
    też - hipokrytka jak każdy z pis.

    > No ale co toma do rzeczy?

    No że podniosłeś jakąś dziwną teorię, ze jak piszę o grupie ludi to nie
    odnoszę się do indywidualnych osób. Oczywiście że jak piszę "baby to
    kurwy" to odnoszę się do zbioru indywidualnych kobiet, jak mam w
    sygnaturce "jebać pis" to odnosi się to do indywidualnych pisiorów (co
    najwyżej "jebać" nie należy traktować dosłownie. itd.

    > Nigdzie nie powiedziała, że jej córcia to wyjątkowa sytuacja.

    Oczywiście że jest. Każdego innego ocenia w ramach swojego ogólnego
    poglądu że należy takich pozbawiać obywatelstwa i wypierdalać za granicę
    bo nie zasługują na ojczyznę, ale jej córcia jest sprawą wyątkową i nie
    można jej oceniać, bo jest córką polityka pis a oni i tak mają ciężko:P
    No nic a nic nie jest wyjątkowa sytuacja:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2022-07-23 07:56:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jednak są.

    -----

  • 95. Data: 2022-07-23 07:59:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > czyli wydaje się, że religia nie jest tu dominującym czynnikiem

    No nie wiem. Skoro ich napierdalają bo różnią się religią, to chyba
    jednak...

    > Wydaje się, że i w ateistycznym państwie też konieczne by były
    > ograniczenia. Ale jednak mam ciąglę wrażenie, że buddyści nie wpierd..
    > się w cudze życie z buciorami tak jak wyznawcych dwuch ww. religii.

    Rohingja mają chyba inne zdanie...

    > Nie znam tła. Jedyne co wiem, to że Birma to dość specyficzny kraj z
    > posraną najnowszą historią i to poważnie. Miałeś i masz tam totalitarne
    > rządy junty wojskowej i biedne masy. Kraj był bardzo izolowany, wręcz
    > przypominał pod tym względem Koreę Pn czy Kubę. To są idealne warunki na
    > znalezienie sobie wroga wewnętrznego czy innego, bo tak te systemy
    > działają. Potem nastały krótkie rządy Aung San Suu Kyi i ponwnie rządy
    > junty. U Ruskich zobacz, dużo więcej czasu nie zmieniło nic z kacapskiej
    > mentalności. Innymi słowy, byłbym ostrożny z wyrokowaniem, że ma to
> [...]

    Nie da się ukryć że ma. Buddyjscy mnisi mają ogromne poważanie w birmie
    i wszytkie "władze" o ich błogosławieństwo zabiegają - i je dostają. Ci
    mnisi (ci sami) popierali suu kyi jak i junte która ją obaliła. Mają tam
    też lokalnego rydzyka z ogromnym poparciem - czyta się weraczi, nie wiem
    jak się pisze uderzającego w tony nacjonalistyczne i nawołującego do
    świętej wojny z niewiernymi. Więc tak. Byddyzm ma bardzo dużo wspólnego
    z masakrą rohingja - aktywnie do niej doprowadził, ją wspierał i ją
    pochwalał. Była powiązana z silnym birmińskim nacjonalizmem, ale on też
    jest powiązany z budyyzmem. Nie da się roli buddyzmu i buddyjskich
    mnichów (zwłaszcza tych wysoko postawionych) w tym pominąć.

    Masz tu ciekawy podkast - długi ale warto w wolnej chwili posłuchać
    https://www.youtube.com/watch?v=ACl_JOEzKng

    > To co piszesz oznacza, że żadna religia nie czyni człowieka odpornym na
    > bycie skurwysynem.

    Ktoś to ujął trafniej "nie trzeba religii żeby człowiek był dobry. Ale
    żeby dobry człowiek zaczął zabijać innych to już zwykle potrzeba
    religii" czy jakoś tak. Uproszczenie, ale dość trafne.

    > Co ja twierdzę, że niektóre jakby wręcz potęgują złe
    > cechy, i że MZ Buddyzm do tych religii nie należy.

    NIe wiem jak w reszcie azji, ale gdzie ja byłem to religie z kręgu
    "buddystycznego" raczej atakowały muslimów a nie na odwrót. Wychodzi na
    to że robienie bydła w imie religii nie zależy od samej religii a od
    przewagi liczebnej - jak dresy...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 96. Data: 2022-07-23 08:00:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2022 o 07:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jednak są.

    Gdzie i jaka jest sankcja?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2022-07-23 08:40:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zawsze można wspomóc się nie własnością a posiadaniem, gdzie razem z
    > żoną okupującie dowolne łóżko z faktycznym jego władaniem. Stawiam, że
    > KK opierał tu swoje ograniczenia właśnie na poziadaniu a nie na
    > własności :)

    Obstawiam, że nie chodziło tu o posiadanie bądź nie łóżka;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 98. Data: 2022-07-23 12:16:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jednak są.

    A wskażesz to prawo? Po prostu pytam. No i zdrada, to złamanie
    przysięgi. Panna / kawaler nikomu przysięgi czystości nie składali.
    Przysięgi "wyłączności" również.

    --
    Robert Tomasik

  • 99. Data: 2022-07-31 05:53:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To ogólne stwierdzenie odnosi się do indywidualnych osób.

    Jak każde stwierdzenie dotyczące osób, jest jednak różnica pomiędzy
    powiedzeniem, że nie pochwala się trybu życia rozwiązłych osób, a moja
    córka się kurwi.

    > Bo są po prostu hipokrytami. Dokładnie tak jak "to jest wyjątkowa
    > sytuacja" jak szukają lekarza do aborcji:P

    ALe, że jest wyjątkowa, to Ty powtarzasz. Ona nic takiego nie
    powiedziała. Tak jak już wcześniej napisałam, pewnie jest jej z jej
    powodu wstyd ale nie chce palić wszystkich mostów bo to wkońcu jej
    córka. Ale moze nie znam baby i erdoli te farmazony wyłącznie z przyczyn
    politycznych, a sama wręcz zazdości córce. Wtedy jest to oczywiście
    czysta hipokryzja, tylko, że w nieco innym miejscu.

    --
    Marcin

  • 100. Data: 2022-07-31 06:31:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No nie wiem. Skoro ich napierdalają bo różnią się religią, to chyba
    > jednak...

    A jak się napierdalają polscy kibice z brytyjskimi to jest to wojna
    katolicyzmu z kościołem anglikańskim?

    A rydzyk jest duszą Chrześcijaństwa? To są grupy ludzi manipulują masami
    dla osiągnięcia własnych celów. I bardzo często wykorzystują do tego
    religie.

    > Rohingja mają chyba inne zdanie...

    Mogą mieć przy dość jednak ograniczonej perspektywie.

    > Nie da się ukryć że ma. Buddyjscy mnisi mają ogromne poważanie w birmie
    > i wszytkie "władze" o ich błogosławieństwo zabiegają - i je dostają. Ci

    Dokładnie jak z rydzykiem w Polsce.

    > mnisi (ci sami) popierali suu kyi jak i junte która ją obaliła. Mają tam
    > też lokalnego rydzyka z ogromnym poparciem - czyta się weraczi, nie wiem

    No sam widzisz.

> [...]
    > jest powiązany z budyyzmem. Nie da się roli buddyzmu i buddyjskich
    > mnichów (zwłaszcza tych wysoko postawionych) w tym pominąć.

    Ma tyle co rydzyk z Chrześcijąństwem a ustawki kibiców z ich religią czy
    poczyciem patriotyzmu.

    > Masz tu ciekawy podkast - długi ale warto w wolnej chwili posłuchać
    > https://www.youtube.com/watch?v=ACl_JOEzKng

    Posłucham, ale już tytuł sugeruje co sam twierdzę. To jest specyfika
    Birmy i ludzi, którzy tam manipulują dla swoich celów. Tak samo by
    robili, gdyby byli ateistami lub innowiercami.

    > Ktoś to ujął trafniej "nie trzeba religii żeby człowiek był dobry. Ale
    > żeby dobry człowiek zaczął zabijać innych to już zwykle potrzeba
    > religii" czy jakoś tak. Uproszczenie, ale dość trafne.

    Owszem.

> [...]
    > "buddystycznego" raczej atakowały muslimów a nie na odwrót. Wychodzi na
    > to że robienie bydła w imie religii nie zależy od samej religii a od

    Zgadzam się z tym, ale jednak tak na codzień to nie widzę takiego
    obłudnego, agresywnego moralizatorstwa poza KK i Islamem. Czy takie
    dżihady i wyprawy krzyżowe były kiedykolwiek udziałem Buddyzmu? Czy
    wiesz bez sprawdzenia na Wikipedii jakie jest zdanie Buddyzmu nt.
    aborcji, seksu przedmałżeńskiego i paru innych tematów, którymi KK żyje?
    A założe się, że wiesz też co myśli ntt. Islam, mimo, że nie pochodzisz
    z tego kręgu, tak jak nie jesteś Buddystą.

    --
    Marcin