  • 31. Data: 2022-07-20 16:25:17
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.07.2022 o 11:37, Liwiusz pisze:
> [...]
    corka-poslanki-pis

    > Dziecko pijak skutkuje zakazem propagowania trzeźwości?

    Ja np. nie rozumiem dlaczego do Tuska można się przypierdolić o dziadka,
    a do tej pani nie można się przypierdolić o córkę.
    Stopień pokrewieństwa z dziadkiem jest mniejszy niż z córką, a mimo tego
    na Tuska poleciało z ich strony wiadro pomyj. I do tej pory leci.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2022-07-21 02:14:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-20, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

> [...]
    > i wyznawców innych religii niż chrześcijańska, którzy nie uznają "ważnych
    > dla Polaków wartości" należy deportować z naszego kraju."

    No ale istotne jest, czy mamusia robi dla tej córki wyjątek, bo jesli
    nie to w zasadzie o co chodzi? Jedyne co można sobie pospekulować, że
    to, że córka robi co robi, jest zapewne w jakimś stopniu efektem
    posrania matki, ale ponownie, to jej zycie i nikomu nic do tego.
    Przyznam, że nie ogarniam w czym problem. Problem to był przy ordo
    juris. Tu są dwie niezalezne osoby, które mają takie a nie inne
    podejście do zycia. Czy też teraz wymagamy, aby dzieci posłów, którzy
    mają nasrane pod kopułą, też koniecznie miały nasrane podług schematów
    rodzica?

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2022-07-21 02:16:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-20, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
    > Stopień pokrewieństwa z dziadkiem jest mniejszy niż z córką, a mimo tego
    > na Tuska poleciało z ich strony wiadro pomyj. I do tej pory leci.

    M.in. dlatego nie nalezy przypiedalać się do córki, żeby nie zrównywać
    się z poziomem Kurskiego.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2022-07-21 04:49:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-20, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Ale nie chodzi o hejt w stosunku do córki - takie są koszty
    > prowadzenia takiej działalności.

    Jak nie jak tak. Setki kobiet i rząd wielkości więcej facetów tak sobie
    poczyna, a tu nagle huzia bo to córka posłanki pis.

    > No i co do różnicy między facetem a kobietą to jest diametralna. Facet
    > musi się postarać, pewnie co nieco wydać (z "poradnika prawdziwego
    > mężczyzny - jak zrobić przyjemność kobiecie": "gdy jesteście razem w
    > łóżku - zapłać"), a i tak potem mogą go oskarżyć o gwałt. Dla kobitki
    > wystarczy iść do baru i powiedzieć "fuck me".

    A co ma do rzeczy, jak łatwo komu przychodzi?

    > No to nieuważnie czytałeś.
    > W sprawie córki: "jest dorosła, do łóżka jej nie zaglądam".

    Według tego co Olin podlinkował nic takiego nie powiedziała. Nigdzie nie
    widzę ani akceptacji, ani krytyki poczynań córki. Pewnie się jej
    biedulka wstydzi przy takim stopniu nasrania jakie pprezentuje.

    > W sprawie wszystkich innych - linia pisiorska, bo tam nie ma votum
    > separatum - czyli zaglądanie do łóżek i kontrola, czy prawilnie. A
    > jeszcze ciekawsze jest, że w rodzinie to miałaby jeszcze jakieś prawo
    > (bardzo dyskusyjne) oraz obowiązek się tym zająć. Poza rodziną prawo
    > miałaby ew. tylko w przypadkach zapisanych w kodeksie karnym.
    >
    > Na to, jak zachowuje się córka oraz matka, są pejoratywne określenia.
    > Tyle że akurat córce wolno, a matce nie.
    > I ja nie czepiam się córki, tylko matki.

    Ze 2/3 Twojej wypowiedzi to czepianie się córki i żaluzje do jej
    nieobyczajnego prowadzenia się :)

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2022-07-21 07:18:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > M.in. dlatego nie nalezy przypiedalać się do córki, żeby nie zrównywać
    > się z poziomem Kurskiego.

    Ale raczej wszyscy mają gdzieś córkę (nie pierwsza ani ostatnia
    "celebrytka" zarabiająca na opisywaniu czy pokazywaniu swojego seksu,
    nawet niespecjalnie łada w porówaniu z resztą;)), ale raczej matkę.
    Która paradoksalnie wcale dobrze nie wybrnęła, bo powiedziała że córka
    jest dorosła i jej nic do tego, co nie przeszkadza jej w ocenie innego
    dorosłego, obnażając swoją hipokryzje.

    A córka po prostu wykorzystała swoją matkę w promocji swojego profilu i
    książki, bo inaczej nikt by się nią nie zainteresował. Więc teraz niech
    nie płacze, że o tym się mówi, bo taki był sens tego zagrania;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 36. Data: 2022-07-21 07:21:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale istotne jest, czy mamusia robi dla tej córki wyjątek, bo jesli
    > nie to w zasadzie o co chodzi?

    No właśnie robi.

> [...]
    > posrania matki, ale ponownie, to jej zycie i nikomu nic do tego.
    > Przyznam, że nie ogarniam w czym problem. Problem to był przy ordo

    W zasadzie idąc tą drogą jaki problem? Zdrady nie są prawem zakazane.
    Hipokryzja też nie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2022-07-21 07:27:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A co ma do rzeczy, jak łatwo komu przychodzi?

    Pewnie o to, że jednak facet obracający dziesiątki czy setki kobiet to
    jakieś jednak osiągnięcie wymagające umiejętności/talentu/pieniędzy. U
    lasek jak nie jest jakaś paskuda, to jednak dość proste do osiągnięcia,
    więc i mniejszy powód do dumy i chwalenia się niż u faceta;) Tak samo
    jak facet wymieni koło w samochodzie to nikt się nad tym nie spuszcza,
    natomiast jak laska to zwykle jednak jakiś pozytywny komentarz budzi;)

    > Według tego co Olin podlinkował nic takiego nie powiedziała. Nigdzie nie
    > widzę ani akceptacji, ani krytyki poczynań córki.

    Czyli robi wyjątek bo innych jawnie krytykuje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2022-07-21 07:50:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli ściągałeś i instalowałeś jakąś łatkę?

    Cel identyczny + biurwiarstwo + coraz gorsza pamięć ;-).

    -----
    > Huawei P30 lite i nagrywa rozmowy w standardowym systemie
    > [...]
    > z tym Huaweiem, ale już wtedy była jakaś łatka (plik), który trzeba było ściągnąć z
    internetu i wówczas nagrywanie działa.

  • 39. Data: 2022-07-21 08:27:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-07-21 o 07:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli ściągałeś i instalowałeś jakąś łatkę?
    >
    > Cel identyczny + biurwiarstwo + coraz gorsza pamięć ;-).

    Tak, ściągałem łatkę. Co do pamięci, to raczej sprawa nieistotna, pewnie
    wpływ żaden. To nie była jakaś aplikacja, tylko coś na kształt pliku
    konfiguracyjnego.

    Strzelałbym, że teraz ta łatka jest już w aktualnej wersji telefonu od
    nowości, bo wówczas, kiedy ściągałem, to blokada googla była nowością,
    więc mogło to nie być jeszcze zaaplikowane w standardowej wersji systemu.

    A jeśli chodzi o nowe modele Huaweia, bez googla, to też by trzeba było
    zobaczyć, jak u nich jest z nagrywaniem - nie mają, ale może mają jakąś
    huaweiowską blokadę?

    Tak czy siak, możliwość nagrywania rozmów to dla mnie najważniejsza
    cecha telefonu, po spełnieniu której dopiero będę patrzył na kolejne
    parametry (jakość aparatu, pamięć RAM, pamięć wewnętrzna).

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2022-07-21 08:47:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.07.2022 o 17:23, ąćęłńóśźż pisze:

    > W moim smarku (Alcatel - wbudowana funkcja) trzeba ręcznie kliknąć i to
    > dopiero po połączeniu rozmowy, więc się ucina i nie nagrywa pierwsze
    > kilka sekund np. "Tu ja biurwa Janina Kowalska...".

    U mnie dawniej na xiamomi note4 z lineagiem wgranym działało. Na
    służbowym niestety nie idzie a rootować go nie będą...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!