    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 20 Jul 2022 05:37:50 -0700 (PDT)
    <a...@g...com>
    <62d3ca74$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <b64BK.390347$70_9.370372@fx10.ams1>
    <a...@g...com>
    <PvHBK.245191$MWc5.112676@fx06.ams1>
    Subject: Re: [OT] Pytanie o telefon
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 20 lipca 2022 o 01:55:30 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):

    > No ale co nam do tego? Pomijam juz fakt, ze jakby to był jakiś facet
    > mieszkający na Bali i każdego wieczoru zaliczał inna dupę to większość
    > naszego mega zakłamanego po katolicku społeczeństwa uznałaby to za
    > dopuszczalną normę, a że jest to kobieta to od razu jest problem i powód
    > do hejtu.

    Ale nie chodzi o hejt w stosunku do córki - takie są koszty prowadzenia takiej
    działalności.
    To nieco mniej romantyczne niż opisy u (bodajże) Balzaca czy nawet Haska - przez te
    opisy w młodzieńczym wieku miałem wielką ochotę na zaprzyjaźnienie się z jakąś
    prostytutką, na szczęście okazji nie było, a "gdy mężem się stałem, wyzbyłem się
    tego co dziecięce" (albo przynajmniej trochę ;)

    No i co do różnicy między facetem a kobietą to jest diametralna.
    Facet musi się postarać, pewnie co nieco wydać (z "poradnika prawdziwego mężczyzny -
    jak
    zrobić przyjemność kobiecie": "gdy jesteście razem w łóżku - zapłać"),
    a i tak potem mogą go oskarżyć o gwałt.
    Dla kobitki wystarczy iść do baru i powiedzieć "fuck me".

    Blisko tutaj do "jaka praca taka płaca" ;P

    > No własnie, czy ona robi jakiś wyjątek dla córki, bo w sumie z tego co
    > czytałem nic podobnego nie wynika. Córki i matki bywają różne i robią
    > różne rzeczy niekoniecznie z wzajemną aprobatą.

    No to nieuważnie czytałeś.
    W sprawie córki: "jest dorosła, do łóżka jej nie zaglądam".
    W sprawie wszystkich innych - linia pisiorska, bo tam nie ma votum separatum - czyli
    zaglądanie do łóżek i kontrola, czy prawilnie.
    A jeszcze ciekawsze jest, że w rodzinie to miałaby jeszcze jakieś prawo (bardzo
    dyskusyjne)
    oraz obowiązek się tym zająć.
    Poza rodziną prawo miałaby ew. tylko w przypadkach zapisanych w kodeksie karnym.

    Na to, jak zachowuje się córka oraz matka, są pejoratywne określenia.
    Tyle że akurat córce wolno, a matce nie.
    I ja nie czepiam się córki, tylko matki.