    From: Tomasz Trystula <z...@v...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Date: Mon, 25 Jul 2005 17:17:58 +0000 (UTC)

    Dnia 25.07.2005 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisa?/a:

    > "...Wed?ug relacji ?wiadków, ubrani po cywilnemu funkcjonariusze
    > dogonili m??czyzn?, obalili na ziemi? i zabili z bliskiej
    > odleg?o?ci pi?cioma strza?ami..."

    > Jakiego kraju?

    Wielkiej Brytanii.

    > Chyba b?d? mieli przechlapane ci policjanci. Niezale?nie od
    > uzasadnienia po?cigu. Jakbym ju? widzia? bilboard z le??cym w
    > ka?u?y krwi m??czyzn? i podpisem : "bo mia? niewa?n? wiz?"

    A ja mysle, ze nie beda miec przechlapane. Jezeli juz, to
    jakas dyscyplinarna kara. Wedlug wszelkich przeslanek mieli
    prawo podejrzewac, ze czlowiek ten planuje wysadzenie siebie
    w powietrze, nie zatrzymal sie na wezwanie, a policjanci
    majacy jasne rozkazy musieli powziac ta trudna decyzje i go
    zastrzelili nie chcac ryzykowac zycia swojego i innych ludzi.
    W takich czasach zyjemy, to takich niestety srodkow trzeba
    uzywac.

    --
    Tomasz Trystula