  • Data: 2005-07-25 19:51:06
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niemniej jednak, gdyby dwoch gosci z gnatem zaczelo do mnie wykrzykiwac,
    > to raczej podnioslbym raczki do gory, modlil sie do bozi, ze chca tylko
    > zabrac to co mam przy sobie, a nie zaczna strzelac na oslep...

    czlowiek jest takl skonstruowany ze w takiej sytuacji nie robi nic innego jak
    spier. tym bardzioej jak (chyba nawet ty) jak ktos napisal, napiecie
    spowodowane atakiem terrorystow jest wysokie.

    > Mysle ze tak. Czlowiek, ktory to zrobil, policjant, dojdzie do tego jak
    > ochlonie...
    i dostanie urlop jak Ci w poznaniu?
    panowie z TVN, mam nadzieje ze nie odpuscicie i co jakis czas
    sprawdzicie co tam w trawie piszczy !

    P.