  • Data: 2005-07-25 19:20:43
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jakie to były 'przesłanki'? Nieco ciemniejsza karnacja skóry?

    Smiej sie. Ja ostatnio tez spode lba patrze na tych wszystkich kebabow.
    Niby wiem, ze oni wyszyscy nie moga byc zli, ale wygrywa to samo co w
    przypadku Polakow i Rosjan na zachodzie - toż to pijacy i zabijaja
    nożami, jak barbarzyńcy...

    > Czyje wezwanie? To było wezwanie jakiegoś uzbrojonego bandyty.

    Niemniej jednak, gdyby dwoch gosci z gnatem zaczelo do mnie wykrzykiwac,
    to raczej podnioslbym raczki do gory, modlil sie do bozi, ze chca tylko
    zabrac to co mam przy sobie, a nie zaczna strzelac na oslep...

    > Jaaasne. Trudna decyzja - wpakowanie 5 kul w głowę _po_ obezwładnieniu?

    Mysle ze tak. Czlowiek, ktory to zrobil, policjant, dojdzie do tego jak
    ochlonie...

    > G*.*no prawda. Oni po prostu chcieli kogoś zamordować.

    Podziwiam Twoja wszechwiedze ;)

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x