  • 51. Data: 2003-02-27 14:10:16
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> napisał
    w wiadomości

    > A jęczącego via net faceta to nawet sobie nie mogę
    > wyobrazic:-))))

    Może pomóc? rozmowa głosowa via gg? :PPP

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 52. Data: 2003-02-27 14:11:01
    Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl>

    > Użytkownik Maciej Muran napisał:

    > tak dobrze to nie ma ;)

    Ja wiem swoje, Ty wiesz swoje :)

    > Po maksymalnie 30 minutach połączenie samo sie przerwie (przerywają
    > urządzenia TPSA).

    A co powiesz na połączenie zrealizowane 'z ręki' jak najbardziej świadomie
    na 0-700 8xx xxx, które:
    - zgodnie z obowiązującym regulaminem świadczenia tych usług,
    - zgodnie z taryfą dla tego numeru (ta ósemka z przodu)
    - wykonane z zabezpieczonej przed nieuprawnionym dostępem sieci
    telefonicznej

    powinno trwać MAKSYMALNIE 10 minut...

    ... a na billingu widać 10:25 (słownie: dziesięć minut i dwadzieścia pięć
    sekund)
    Mam przed nosem takie coś - nie moje co prawda ale jest, leży wydruk i wali
    po oczach :)))

    Coś się popsuło? Czy też oczywiście winien jest użytkownik, który (aby było
    jasne) zapoznał się z regulaminem i cennikiem świadczenia usługi i świadomie
    wybrał dany numer?

    Już więcej pytań nie mam i odpowiadał w tym wątku też już nie będę,
    obiecuję! ;)))

    --
    M.M.

  • 53. Data: 2003-02-27 14:15:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś po prostu idealna! Zanim naciśniesz Enter sprawdzasz wszystko 500
    > razy!
    Wyobraz sobie ze nie. Ale jak mi sie cos uruchamia np z pytaniem czy "zawsze
    ufac zawartosci czegos tam" to niekoniecznie naciskam "tak":-)))

    > do zbyt małej ilości miejsc w Sieci dotarłaś,
    > żeby wiedzieć, że nie trzeba się uganiać za seksem w Internecie aby zostać
    > 'szczęśliwym posiadaczem' dialera.

    Hm, tu masz rację. Uzywam internetu codziennie od ponad 5 lat i gdyby nie Ty
    nie wiedzialabym o stronce www.whitehouse.com:-)))))))

    > Najłatwiej rozmawia się o
    > problemach, które tak naprawdę Cię nie dotyczą, prawda?

    A czemu mnie nie dotycza?:-))) Czyzby dlatego, ze jak napisalam juz
    wczesniej preferuje seks na zywo?:-)))

    HaNkA

  • 54. Data: 2003-02-27 14:16:27
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl> napisał w wiadomości

    > Może pomóc? rozmowa głosowa via gg? :PPP

    Heh, zapraszam gg1119297:-))))

    HaNkA

  • 55. Data: 2003-02-27 14:20:04
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > nie trzeba się uganiać za seksem w Internecie aby
    > zostać 'szczęśliwym posiadaczem' dialera.

    Dziwne.. Używam Internetu codziennie po parę godzin od około 4 lat i jeszcze
    nigdy nie zdarzyło się aby zainstalował mi się jakiś dialer.. Sprawa jest
    prosta jeśli nie szukasz sexu i nie usiłujesz zaspokoić swoich potrzeb
    seksualnych za pośrednictwem Internetu nie dostaniesz "niespodzianki" wraz z
    kolejnym rachunkiem za usługi telekomunikacyjne (.. i nie tylko
    telekomunikacyjne) :-)

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 56. Data: 2003-02-27 14:25:06
    Temat: Re: [OT] Pan/ Pani
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Alek" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:b3krge$ivl$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Panie Bogusławie czy Panie Szostak czy też może Panie Bogusławie Szostak.
    > może po prostu na Ty?

    Moze...

    > Zawsze mam problem z podjęciem decyzji, której formy powinienem użyć
    pisząc
    > na grupy dyskusyjne. Jakby Pan mógł mnie uświadomić? Bo do
    > tej pory to przyjmowałem po prostu, że w ramach upraszczania
    przekazywanych
    > treści najprostszą formą jest Ty.

    Najprostsza.
    A takwlasciwie to jak moglbym Panu pomoc ?

    Boguslaw

  • 57. Data: 2003-02-27 14:27:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Alek" [...]
    > Ale przy stanie prawnym w Polsce, Ci ludzie od dialerów są oszustami czy
    > nie?
    > Z tego co zrozumiałem, to nie są w świetle prawa oszustami.
    > Co prowadzi do standardowego wniosku, że większość prawa w Polsce jest do
    > .... [4 kropki nie przez przypadek ;)]

    Bo to jest tak, ze jest oszustwo i jest sad.
    i oszust nie jest winny dopoki nie udowodni sie mu winy...

    Boguslaw

  • 58. Data: 2003-02-27 14:31:39
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3kv0i$ii1$1@news.onet.pl...

    > Nie. A płacenie papierowymi pieniędzmi u Ciebie wzbudza negatywne
    > wrażenie? Bo samo 0700 to po prostu sposób płatności.

    TAK.
    Ale chodzi o "sposob zawarcia umowy".

    Gdy palcem kreci sie 0 - 700 to zawiera sie umowe "recznie".

    Gdy umisciPan na stronieprogramik ktory "przestawia polaczenie"
    sprawa nie jest tak oczywista.

    Wiec wg mnie ten, kto ukryl istote dizalania programu
    piwinien za to zaplacic...

    > drogą oszustwa? To podaj firmy do sądu i udowodnij to oszustwo. A jak
    > nie, to nie pisz takich rzeczy.

    Moze pan pozwie go do sadu i udowodnize oszkalowal ?

    > kto kradnie? gdzie?
    > kradzież to przestępstwo, złóż zawiadomienie na policji

    Poczekajmy... alez prosi sie pan o sad...
    A moze skuteczniej byloby sprowokowac PANA do wystapienia do sadu..

    > Tu akurat TPSA dyktuje warunki - ale te 3 zł za zablokowanie połączenia
    > z 0700 to nie tak dużo...

    Ale jest jescze ochrona konsumentow przed "dyktujacymi"..

    PŁACIĆ

    > oczywiście, że nie. Sam chętnie bym zrezygnował z TPSA bo notorycznie są
    > jakieś problemy z linią telefoniczną. Ale nie mam w pobliżu innego
    > operatora. To co mam zrobić? Telefon w domu jest mi potrzebny.

    Kup sobie "komorke".

    Boguslaw

  • 59. Data: 2003-02-27 14:32:41
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Alek" [...]

    > Jak będę stary, ślepy to prowadząc samochód rozjadę Cię na przejściu dla
    > pieszych. Nawet się nie zatrzymam, bo moja głuchota nie pozwoli mi
    usłyszeć
    > twojego ciała obijającego się o maskę. Wybaczysz i usprawiedliwisz mnie?
    > Ty też się zastanów.
    >
    > Alek

    Najpierw zastanow sie, czy mozna zabrac temu staruszkowi pieniadze tylko
    dlatego, ze jest slepy..

    Boguslaw

  • 60. Data: 2003-02-27 14:34:23
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3kv51$ii1$2@news.onet.pl...

    > taka osoba powinna być na tyle rozgarnięta, że kiedy już sobie "robi
    > dobrze", to powinna patrzeć gdzie i na co klika

    Mierzi mnie postawa ludzi, ktorzy zarabiaja na tym, ze inni
    "nie sa dosc uwazni".
    W moim jeszyku sa to naciagacze..
    A jak pieknie "wija sie" by nie przyznac, zenaciagaja ...

    > wiesz, naprawde nie wierze, że to sie stało przez przypadek. Uruchamiasz
    > dialer i co widzisz? Nagłówki z nazwami stron.. "Amatorki", "Sex na
    > żywo", itp.. powiedz mi jeszcze że przez przypadek kliknął na "połącz"
    > bo szukał tam materiałów do swojej pracy a zabije Cie śmiechem :D

    I mysiusz, ze takiego nacagnac to juz mozna - prawda ?

    Boguslaw