eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDialery - sprawy sądowe › Re: Dialery - sprawy sądowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.icm.edu.pl!not-
    for-mail
    From: "Maciej Muran" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Date: Thu, 27 Feb 2003 15:11:01 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <b3l6cn$gl2$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    References: <b3jcpn$8de$1@atlantis.news.tpi.pl> <b3jeps$5ql$2@news.onet.pl>
    <b3jfnv$26$1@nemesis.news.tpi.pl> <b3jj7s$f8g$4@news.onet.pl>
    <b3jnjr$mro$1@nemesis.news.tpi.pl> <b3jokq$qej$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <b3jqap$d3n$1@atlantis.news.tpi.pl> <b3kjph$809$1@news.onet.pl>
    <b3kl4p$558$1@SunSITE.icm.edu.pl> <b3kv51$ii1$2@news.onet.pl>
    <b3l02d$qlt$1@SunSITE.icm.edu.pl> <b3l20v$rbf$1@news.onet.pl>
    <b3l3l8$cp1$1@SunSITE.icm.edu.pl> <b3l4ui$62s$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nemesis.bik.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: SunSITE.icm.edu.pl 1046355164 17058 195.136.8.130 (27 Feb 2003 14:12:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Feb 2003 14:12:44 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4920.2300
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4920.2300
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:125812
    [ ukryj nagłówki ]

    > Użytkownik Maciej Muran napisał:

    > tak dobrze to nie ma ;)

    Ja wiem swoje, Ty wiesz swoje :)

    > Po maksymalnie 30 minutach połączenie samo sie przerwie (przerywają
    > urządzenia TPSA).

    A co powiesz na połączenie zrealizowane 'z ręki' jak najbardziej świadomie
    na 0-700 8xx xxx, które:
    - zgodnie z obowiązującym regulaminem świadczenia tych usług,
    - zgodnie z taryfą dla tego numeru (ta ósemka z przodu)
    - wykonane z zabezpieczonej przed nieuprawnionym dostępem sieci
    telefonicznej

    powinno trwać MAKSYMALNIE 10 minut...

    ... a na billingu widać 10:25 (słownie: dziesięć minut i dwadzieścia pięć
    sekund)
    Mam przed nosem takie coś - nie moje co prawda ale jest, leży wydruk i wali
    po oczach :)))

    Coś się popsuło? Czy też oczywiście winien jest użytkownik, który (aby było
    jasne) zapoznał się z regulaminem i cennikiem świadczenia usługi i świadomie
    wybrał dany numer?

    Już więcej pytań nie mam i odpowiadał w tym wątku też już nie będę,
    obiecuję! ;)))

    --
    M.M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1