    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Date: Thu, 27 Feb 2003 15:31:39 +0100

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3kv0i$ii1$1@news.onet.pl...

    > Nie. A płacenie papierowymi pieniędzmi u Ciebie wzbudza negatywne
    > wrażenie? Bo samo 0700 to po prostu sposób płatności.

    TAK.
    Ale chodzi o "sposob zawarcia umowy".

    Gdy palcem kreci sie 0 - 700 to zawiera sie umowe "recznie".

    Gdy umisciPan na stronieprogramik ktory "przestawia polaczenie"
    sprawa nie jest tak oczywista.

    Wiec wg mnie ten, kto ukryl istote dizalania programu
    piwinien za to zaplacic...

    > drogą oszustwa? To podaj firmy do sądu i udowodnij to oszustwo. A jak
    > nie, to nie pisz takich rzeczy.

    Moze pan pozwie go do sadu i udowodnize oszkalowal ?

    > kto kradnie? gdzie?
    > kradzież to przestępstwo, złóż zawiadomienie na policji

    Poczekajmy... alez prosi sie pan o sad...
    A moze skuteczniej byloby sprowokowac PANA do wystapienia do sadu..

    > Tu akurat TPSA dyktuje warunki - ale te 3 zł za zablokowanie połączenia
    > z 0700 to nie tak dużo...

    Ale jest jescze ochrona konsumentow przed "dyktujacymi"..

    PŁACIĆ

    > oczywiście, że nie. Sam chętnie bym zrezygnował z TPSA bo notorycznie są
    > jakieś problemy z linią telefoniczną. Ale nie mam w pobliżu innego
    > operatora. To co mam zrobić? Telefon w domu jest mi potrzebny.

    Kup sobie "komorke".

    Boguslaw