  • 1. Data: 2003-02-26 21:15:25
    Temat: prawo jazdy ?
    Od: "Karotka_19" <t...@p...onet.pl>

    Witam, moja kolezanka zdawana w 2002 roku ( we wrzesniu) prawo jazdy, i za 1
    podejsciem nie zdala, 2 raz przystopila w tym ze roku, w lutym, teraz
    zdawala tylko praktyke miasto i plac, poniewaz teorie miala juz wczesniej
    zaliczona, dzis przyszlo jej z urzedu ze ma sie zglosic, i powiedzieli jej
    ze mosi zapisac sie na kurs teorii i przystapic ponownie do egzaminu
    poniewaz zmienil sie kodeks drogowy. co o tym myslicie ? mieli prawo takie
    cos zrobic? czy nie jest to moze gra o pieniazki ?
    Pozdrawiam, Karotka...

  • 2. Data: 2003-02-26 21:19:29
    Temat: Re: prawo jazdy ?
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    A przez przypadek nie przysłali w pisemku uzasadnienia w paragrafach czyli
    tak zwanej podstawy prawnej takiego pisemka?

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-02-26 22:16:23
    Od: "Karotka_19" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A przez przypadek nie przysłali w pisemku uzasadnienia w paragrafach czyli
    > tak zwanej podstawy prawnej takiego pisemka?
    >
    > Stan_Z

    Witam
    no wlasnie nie :((
    pozdrawiam