    From: opix <o...@c...nl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OBRONA KONIECZNA (nożem) - jakie prawa ma napadnięty?
    Date: Sun, 12 Aug 2007 09:35:17 +0200

    Seryozha wrote:

    > Tego wieczora spacerowałem sobie wieczorem po osiedlu, juz po zmroku, i w
    > pewnym momencie tak sie jakoś złożyło, że całkiem przypadkiem przyszło mi
    > przechodzić w p u s t e j i c i e m n e j uliczce, wąskiej i
    > klaustrofobicznej, o b o k grupy kilkunastu podpitych piwem i wyraźnie
    > znudzonych (gdzieś tak) 19-20 latków.
    >
    > Pewnie nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego ale w momencie przechodzenia
    > obok
    > tychże dało się w y r a ź n i e wyczuć b a r d z o n a p i ę t ą
    > atmosferę, a w połowie tego wątpliwości rozwiały wyraźne z a c z e p k i
> [...]

    o ile byś przezył byłbys napastnikiem szwendajacym się po ulicy celem
    dokonania zbrodni -sam fakt posiadania noża jest już podejrzany kiedy
    istnieją paralizatory czy gaz i nie jest objete to koniecznocią posiadania
    licencji na zabijanie

    1 słowo twoje +nóż kontra kilku rannych rzeciwko kilku poszkodowanym i kilku
    świadków co cie obezwladnili i nie wbili ci noza ale kilka zębów no i
    policja która przybędzie na miejsce jatki kładaca na glebę frustrata z
    nozem.

    kompletna głupota
    --
    ===opix===