  • Data: 2007-08-12 16:53:01
    Temat: Re: OBRONA KONIECZNA (nożem) - jakie prawa ma napadnięty?
    Od: Fishman <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > W odpowiedzi na post z Sun, 12 Aug 2007 10:50:52 +0200, od Robert Tomasik
    > :

    > Czasem przedmiotem przypominającym broń można wymusić na napastnikach
    > grzeczne ułożenie się na glebie, a to daje czas na wykręcenie numeru 112
    > lub 997.

    W Polsce? Chyba śnisz :D
    Dopóki dostęp do broni palnej jest regulowany w tym kraju na zasadach
    czysto uznaniowych, a samą broń posiada ułamek procenta społeczeństwa,
    dopóty każdy karkodres w takiej sytuacji automatycznie przyjmuje, że
    przedmiot w twoich rękach to straszak lub co najwyżej wiatrówka. Cała
    sytuacja skończy się co najwyżej interwencją chirurga, gdy będą ci
    usuwać "przedmiot przypominający pistolet" z odbytu.
    Serio, podaj mi choć jeden udokumentowany przypadek zatrzymania
    napastnika za pomocą broni lub przedmiotu ją przypominającego BEZ
    oddania strzału :)

    Fishman