  • 31. Data: 2019-07-14 20:56:26
    Temat: Re: O mafii lekowej
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > To jest Twoja wizja przekrętu? Czy tak to działa?

    Tak działa. Ale nie gwarantuje że to jedyny scenariusz.

    > Skoro tabun lekarzy zysk trzeba podzielić przez tabun.

    Nieważne z iloma dzielisz, ważne aby było co dzielić.
    Lekarz ma pacjenta co kwadrans czyli trzydziestu dwu pacjentów
    na dniówkę. Jak na co trzeciego wypisze lewą receptę na
    której zarobicie sto złoty to masz dziennie tysiąc do podziału.
    Nie wiem jak dzielą zyski ale część dla lekarza, część dla
    wykupującego recepty i część dla wywożącego za granicę.
    Miesięcznie do podziału dwadzieścia kilka tysięcy.

    > Taki scenariusz wydaje się trudny do ukrycia przed śledczymi.

    Wbrew pozorom łatwy.
    Bo większość emerytów powie że nie pamięta co brali a skoro
    u lekarza pisze że xxx to widać to dostawali i wykupowali.
    I udowodnij teraz że to przekręt.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2019-07-14 21:27:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.07.2019 o 03:58, Animka pisze:

> [...]
    > Teraz chyba wykorzystują tych po 75 roku życia co mają leki za darmo. 75
    > latek ma jakiś zarobek, ale lekarz wraz z apteką to już kryminał.

    Zaproponowane przez Ciebie rozwiązanie akurat nie jest optymalne, ale
    przecież nie o to chodzi, by tu uczyć, jak się to robi.

  • 33. Data: 2019-07-15 16:43:08
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-07-14 13:51, Animka wrote:

    > To co to było.

    Byłoby 45 mln złotych, gdyby eksporter dostał te leki za darmo. Poza tym
    sprawdź w kk. definicję kradzieży...

  • 34. Data: 2019-07-16 00:10:54
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Zaproponowane przez Ciebie rozwiązanie akurat nie jest optymalne, ale
    > przecież nie o to chodzi, by tu uczyć, jak się to robi.

    Jesteś bezczelny były policjancie. Ja tych procedur nie stosuję, ani
    żadnych innych, które uwłaczałyby mojej godności. Poza tym do 75-tki
    jeszcze bardzo dużo mi latek brakuje. Proszę nie stosować swoich
    "chwytów".

    --
    animka

  • 35. Data: 2019-07-16 06:27:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wtedy dla Polaków i Rumunów zostanie sama polopiryna i rapacholin.
    Do tego ustalmy wspólne ceny biletów autobusowych i do muzeów.
    I wszystko inne.

    -----

  • 36. Data: 2019-07-16 06:33:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeżeli chcesz wracań do czasów średniowiecza czy nawet wiktoriańskich to sobie
    wracaj.
    Może jakaś Babka ci pomoże, zerwie zioła znad stawów Brustmana, bo na doktora Ciebie
    stać nie będzie.

    -----
    > skoro w branży farmaceutycznej mamy socjalizm, to zmagamy się z problemami
    socjalizmu, czyli z czymś, co w normalnym ustroju

  • 37. Data: 2019-07-16 07:34:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.07.2019 o 00:10, Animka pisze:
    > Jesteś bezczelny były policjancie. Ja tych procedur nie stosuję, ani
    > żadnych innych, które uwłaczałyby mojej godności. Poza tym do 75-tki
    > jeszcze bardzo dużo mi latek brakuje. Proszę nie stosować swoich "chwytów".

    oj oj oj animka znowu się rozsierdziła, poczuła krew:)

    --
    I love love

  • 38. Data: 2019-07-16 10:41:49
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    > A skąd tak niska cena w hurtowni w Polsce, i dlaczego wysoka w hurtowni
    > za granicą tego samego leku?

    Bo państwo postanowiło dotować leki. Takie leki nie mają ceny
    wolnorynkowej tylko cenę wymyśloną przez polityków.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 39. Data: 2019-07-16 12:43:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-16 o 10:41, Wojtek pisze:

    > Bo państwo postanowiło dotować leki. Takie leki nie mają ceny
    > wolnorynkowej tylko cenę wymyśloną przez polityków.

    I te dotowane leki są nielegalnie wykupywane a następnie sprzedawane z
    zyskiem za granicą?
    Jeżeli tak to musi być pokrycie w receptach. Jest? Pewnie jest. A skąd
    się biorą te recepty? Skoro przekręt w milionach idzie to tabuny lekarzy
    musiałby fałszować te recepty.

    Tak to działa?

    Robert

  • 41. Data: 2019-07-16 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > branży farmaceutycznej mamy socjalizm, to zmagamy się z problemami
    > socjalizmu, czyli z czymś, co w normalnym ustroju (produkcja i

    Ano własnie :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo