  • 1. Data: 2002-06-08 21:33:58
    Temat: O co tu chodzi?
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Zapisałem się do jakiegoś koła integracji SLD czy jakoś tak J otrzymałem
    nawet legitymacje w formie karty płatniczej, na której widnieje moje imię,
    nr i wielki napis Sojusz Lewicy Demokratycznej a na odwrocie ważna do... nie
    ważne ;) zapłaciłem za pierwsze 2 miesiące składki i mi się przestało tam
    podobać wiec mowie przewodniczącemu ze chce się wypisać bo nie będę więcej
    tutaj przychodził, a on do mnie ze nie mogę. Zdziwiłem się, jak to nie mogę?
    On powiedział ze aby się wypisać trzeba złożyć jakieś podanie które zostanie
    rozpatrzone, myślę, se czy on jest idiota, albo to jest mafia? On dalej
    kontynuuje że jak nie zrobię tak, to po ok. pól roku dostane naganę i
    upomnienie i dopiero mnie dyscyplinarnie skreśla. A i dodał ze jestem im
    potrzebny bo się znam dobrze na komputerach itd. wiec będę wzywany. Co wy o
    tym sadzicie?

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 2. Data: 2002-06-08 22:02:47
    Temat: Re: O co tu chodzi?
    Od: Xlowak <r...@s...pl>

    "Kamil ?." wrote:

> [...]
    > podobaae wiec mowie przewodnicz?cemu ze chce si? wypisaae bo nie b?d? wi?cej
    > tutaj przychodzi?, a on do mnie ze nie mog?. Zdziwi?em si?, jak to nie mog??
    > On powiedzia? ze aby si? wypisaae trzeba z?o?yae jakie? podanie które zostanie
    > rozpatrzone, my?l?, se czy on jest idiota, albo to jest mafia? On dalej
    > kontynuuje ?e jak nie zrobi? tak, to po ok. pól roku dostane nagan? i
    > upomnienie i dopiero mnie dyscyplinarnie skre?la. A i doda? ze jestem im
    > potrzebny bo si? znam dobrze na komputerach itd. wiec b?d? wzywany. Co wy o

    No to niech Cie skresla olej to.
    Partie polityczne zrzeszaja sie na zasadach dobrowolnosci. (art. 11 ust.
    1 konstytucji RP)
    O ile wiem (a wiem jeszcze malo) to moga Ci nabziukac.

    --
    Xlowak
    "Always look on the bright side of death

  • 3. Data: 2002-06-09 07:30:47
    Od: Machloy-Machlowicz <w...@w...pl>

    "Kamil Ł." napisał(a):

    > On dalej
    > kontynuuje że jak nie zrobię tak, to po ok. pól roku dostane naganę i
    > upomnienie i dopiero mnie dyscyplinarnie skreśla.

    rozumiem ze przez te pol roku skladki musisz placic nadal ? :))

    > A i dodał ze jestem im
    > potrzebny bo się znam dobrze na komputerach itd. wiec będę wzywany. Co wy o
    > tym sadzicie?

    coz, komputerowcy maja przesrane !

    pzdwr
    w.w.

  • 4. Data: 2002-06-09 09:10:29
    Od: "Kamil L." <k...@p...net>

    Uzytkownik "Xlowak" <r...@s...pl> napisal w wiadomosci
    > No to niech Cie skresla olej to.

    olewam to i nie przychodze, niech mi wysylaja upomnienie i stawiaja nagane,
    ale dla mnie to jest smieszne :)

    > Partie polityczne zrzeszaja sie na zasadach dobrowolnosci. (art. 11 ust.
    > 1 konstytucji RP)
    > O ile wiem (a wiem jeszcze malo) to moga Ci nabziukac.

    o to wlasnie chodzi, masz racje.

    Pozdrawiam,
    Lepton

    ps. sorki za zle moje kodowanie we wczesniejszym poscie

  • 5. Data: 2002-06-09 09:14:07
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "Machloy-Machlowicz" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > rozumiem ze przez te pol roku skladki musisz placic nadal ? :))

    No to jest oczywiste, jeszcze od studentow kaza dodatkowo placic po 5 zł na
    jakies tam paluszki itp. chyba tylko dlatego mnie nie chca wypisac, plus to
    ze jestem dobrym imformatykiem, a ostatnio dostali komputer i przylaczyli
    sie do internetu i chca zebym im zrobil strone www.

    > coz, komputerowcy maja przesrane !

    Hehhehe, sadze ze oni o wiele bardziej, widzalem liste, jest ponad 40 osob
    zapisanych, a na zebrania chodzi 4, 5 osoby, raz do roku jak jest jakies
    wazne glosowanie to przyjdzie 8, 10 osob, a reszta? Widnieje chyba tak aby
    tego kola nie rozwiazali i zeby mieli z nich dochody, bo oni nie przychodza
    zapewne tak jak ja.

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 6. Data: 2002-06-09 09:16:35
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości
    a.pl...
    > A tak powaznie to wypisac sie mozesz - a w kazdym razie mozesz przestac
    > przychodzic i przestac sie nimi przejmowac i nikt nic Ci nie zrobi.
    > W kwestii skladek napisz im pisemko ze z dniem takim i takim rezygnujesz z
    > czlonkowstwa i tyle...

    Tak mi powiedzial przewodniczacy, ale ja z nimi zadnej umowy nie
    podpisyalem, wiec odchadzac nic nie zrywam, wiec nie czuje sie zobowizany
    jeszcze im skaldac pisemek ze odchodze, i nie zrobie tego bo ich nienawidze,
    nigdy nie zaglosowalem na SLD i nie zaglosuje, a to iz tam sie znalazlem to
    juz inna zabawna historyjka :)

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 7. Data: 2002-06-09 09:45:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Kamil Ł. wrote:

    > dodał ze jestem im potrzebny bo się znam dobrze na komputerach itd. wiec
    > będę wzywany. Co wy o tym sadzicie?

    Zostales juz naznaczony i umoczony na cale zycie :-) A tera bedzie lepper i
    wogole moze takich jak Ty o glowe skracac :-))

  • 8. Data: 2002-06-09 18:19:09
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Jun 2002 11:16:35 +0200,
    osoba podpisana: Kamil Ł. <k...@p...net>
    napisała:

> [...]
    > nigdy nie zaglosowalem na SLD i nie zaglosuje, a to iz tam sie znalazlem to

    Ale zapewne się zapisałeś. A tam pewnie jest napisane, że bedziesz
    przestrzegał statutu, w którym jest mowa o składkach :-)
    Ja po prostu wysłałem pismo, w którym poprosiłem o skreślenie. W
    statucie nie ma nic o terminie wypowiedzeia :-)

    KJ

    --
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by