  • 1. Data: 2002-06-08 19:29:03
    Temat: tylko jeden prefiks na rozmowy miedzymiastowe
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Jestem w sieci El-Net (W-wa Tarchomin) gdzie do tej pory nie są dostępne
    inne prefiksy, niż 1033.
    Czy to legalne?
    W sumie jest mi to trochę obojętne, ale problem jest ciekawy.
    El-Net co prawda nie świadczy uslug powszechnych (są ograniczenie
    terytorialnie), ale z drugiej strony w moich blokach nie ma mozliwości
    wyboru innego operatora...
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-06-08 20:20:51
    Od: "Robert" <r...@k...prv.pl>

    Według mojej wiedzy prawo telekomunikacyjne pozostawia klientowi wybór
    operatora między strefowego.
    Operator ma obowiązek strwożyć techniczne możliwości korzystania z różnych
    firm posiadających licencję operatora międzystrefowego. TPSA ma jedynie
    wyłączność na połączenia międzynarodowe.
    Pozdrawiam Robert
    Ps.
    Trzeba jednak zauważyć że techniczny aspekt tego typu połączeń to nie
    wszystko EL-Net musiałby
    podpisać umowę z innymi operatorami jak widać po lekturze prasy umowa z
    NOM-em to wielki problem.
    Ta firma chce świadczyć usługi nie i zbierać opłaty wysługując się TPSA ;-).
    Więc może El-Net porostu nie jest partnerem dla pozostałych operatorów.

    Użytkownik Piotr W. <p...@u...interia.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

  • 3. Data: 2002-06-09 09:46:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Piotr W. wrote:

    > Jestem w sieci El-Net (W-wa Tarchomin) gdzie do tej pory nie są dostępne
    > inne prefiksy, niż 1033.
    > Czy to legalne?

    Ja w Netii na przyklad mam tylko 1055, to znaczy prefixu nie wybieram wcale
    i laczy przez 1055, jak wybiore inny niz 1055 to mowia ze "jeszcze nie maja
    podpisanej umowy" i tak juz mowia i mowia :-)

  • 4. Data: 2002-06-10 19:19:34
    Od: "Robert" <r...@k...prv.pl>

    Umowa między TP SA i Netją.
    Spytaj o tą umowę ludzi z Urzędu Regulacji Telekomunikacji ;-) z pewnością
    się ucieszą.
    Oni już lubią takie sprawy ;-)
    Pozdrawiam Robert

    Użytkownik Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> w wiadomości do grup