  • 1. Data: 2002-06-08 21:09:25
    Temat: wycena lokalu/wydzielenie ze wspólwlasnosci
    Od: "geronimo" <g...@K...com>

    Chcialbym wydzielic mieszkanie w nieruchomosci ktorej jestem ulamkowym
    wspolwlascicielem. Jak sie wstepnie dowiedzialem droga jest nastepujaca:
    1. dogaduje sie z pozostalymi wspolwlascicielami ( zakladam ze jest zgoda,
    nie ma sporu ) co ma byc moje a jak czesc domu ma byc uzytkowana wspolnie
    2. wystepuje do urzedu miejskiego o stwierdzenie samodzielnosci mojego
    lokalu
    3. zalatwiam sprawe u notariusza i delej w KW

    Teraz pytania:
    --czy jest prawnie wymagana inwentaryzacja architektoniczna? Babka z UM
    wspominala ze moze wydac zaswiadczenie bez specjalnej inwentaryzacji ale nie
    wiem czy to bedzie OK
    --czy jest wymagana prawnie jakas forma wyceny calosci?czy bez formalnej
    wyceny ktos moze jakos kwestionowac podzial w przyszlosci lub notariusz moze
    miec z tym jakis problem ?

    Znacie jakies linki do stron opisujacych berdziej szczegolowo procedure?
    Dzieki
    Rafal

  • 2. Data: 2002-06-08 21:34:41
    Temat: Re: wycena lokalu/wydzielenie ze wspólwlasnosci
    Od: "geronimo" <g...@K...com>

    "geronimo" <g...@K...com> wrote in message
> [...]
    > --czy jest wymagana prawnie jakas forma wyceny calosci?czy bez formalnej
    > wyceny ktos moze jakos kwestionowac podzial w przyszlosci lub notariusz

    i jeszcze jedno : czy ktos zna koszty takiej operacji?

  • 3. Data: 2002-06-09 20:56:06
    Od: "miluszka" <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    Na razie odpowedz czastkowa, jutro dowiem sie dokladniej i napisze. Na pewno
    potrzebna jest inwentaryzacja calosci - nie wiem jaki urzad wyda ci
    zaswiadczenie o samodzielnosci lokalu bez tego, a takie zaswiadczenie jest
    potrzebne do wydzielenia. No i poza tym ta operacja troche kosztuje , ale na
    pewno warto ja przeprowadzic.