    From: "Kamil Ł." <k...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: O co tu chodzi?
    Date: Sat, 8 Jun 2002 23:33:58 +0200

    Zapisałem się do jakiegoś koła integracji SLD czy jakoś tak J otrzymałem
    nawet legitymacje w formie karty płatniczej, na której widnieje moje imię,
    nr i wielki napis Sojusz Lewicy Demokratycznej a na odwrocie ważna do... nie
    ważne ;) zapłaciłem za pierwsze 2 miesiące składki i mi się przestało tam
    podobać wiec mowie przewodniczącemu ze chce się wypisać bo nie będę więcej
    tutaj przychodził, a on do mnie ze nie mogę. Zdziwiłem się, jak to nie mogę?
    On powiedział ze aby się wypisać trzeba złożyć jakieś podanie które zostanie
    rozpatrzone, myślę, se czy on jest idiota, albo to jest mafia? On dalej
    kontynuuje że jak nie zrobię tak, to po ok. pól roku dostane naganę i
    upomnienie i dopiero mnie dyscyplinarnie skreśla. A i dodał ze jestem im
    potrzebny bo się znam dobrze na komputerach itd. wiec będę wzywany. Co wy o
    tym sadzicie?

    Pozdrawiam,
    Lepton