  • 11. Data: 2005-03-01 04:18:16
    Temat: Re: O adwokatach ciag dalszy
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

> [...]

    Jesli sie nie myle to Ty dales mi link do adwokata. On chce 7000 zl ,
    zwariowal. Inny warszawski adwokat ktoremu wyslalam email odpisal ze jest
    zainteresowany ale jak zapytalam o cene to juz mi nie odpisal.

  • 12. Data: 2005-03-01 04:19:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Daria wrote:

    > to ze ja mieszkam w USA i ani nie mam czasu na zalatwianie ani nie mam
    > pojecia jak a dotego moj ex maz odmowil podpisania dokumentow wiec trzeba to
    > zalatwiac inaczej a ja tego tez nie wiem jak :)

    Skontakowałaś się z adwokatem, do którego podałem ci link?

  • 13. Data: 2005-03-01 04:23:03
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    sandra <n...@n...e-wro.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > a nie powinno sie zaczac od bieglego tlumacza i informacji w sadzie
    > okregowym w odpowiedniej wydziale obrotu zagranicznego a co do nieobecnosci
    > Darii w Polsce udzielenie przez nia pelnomocnictwa dla doreczen osobie
    > znajomej znajdujacej sie w Polsce ?
    >
    > Sandra

    Nie znajde frajera do zalatwiania moich spraw. moja corka ma malutkie
    dziecko i tez moze mi zalatwic adwokata w Lublinie ale jezdzic do Warszawy
    nie bedzie mogla. Moze beda potrzebne negocjacje z moim ex moze podpisze i to
    tez moze zalatwic tylko adwokat bo rozmowy z nim moje sa bez sensu pomimo ze
    jestesmy 6 lat po amerykanskim rozwodzie. Tak ze adwokat musi byc. Gdybym ja
    byla na miejscu to bym to zalatwila . Jesli chodzi o tlumacza to juz
    dokumenty sa przetlumaczone.

  • 14. Data: 2005-03-01 04:26:21
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Skontakowałaś się z adwokatem, do którego podałem ci link?

    Wlasnie ci odpisalam przed chwila ze task, to on chce 7000zl To jakas slawa
    moja corka jak poslyszala nazwisko to sie smiala i mowila, ze on wystepuje
    czasem w TV i ze to jakis slawny czlowiek ale cene rabnal z ksiezyca. A
    wogole to napisal zeto oooooooo skomplikowana sprawa.

  • 15. Data: 2005-03-01 04:29:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Daria wrote:

> [...]
    > czasem w TV i ze to jakis slawny czlowiek ale cene rabnal z ksiezyca. A
    > wogole to napisal zeto oooooooo skomplikowana sprawa.

    Najwyraźniej ma roboty od zatrzęsienia i machnął cenę taką, żeby klient
    sam zrezygnował a nie, żeby on musiał odmawiać.
    No nic szukamy dalej.

  • 16. Data: 2005-03-01 06:39:35
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Najwyraźniej ma roboty od zatrzęsienia i machnął cenę taką, żeby klient
    > sam zrezygnował a nie, żeby on musiał odmawiać.
    > No nic szukamy dalej.

    No nie wiem on pisal do mnie kilkakrotnie. On raczej myslal ze mieszkam za
    granica to dla mnie $2000 w te czy wewte nie ma znaczenia.

  • 17. Data: 2005-03-01 08:18:17
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    > Pomijając nie/trafność Twojej diagnozy to argumentacja cienka.
    SKAD MOZESZ WIEDZIEC CZY MOJA DIAGNOZA JEST TRAFNA NIE ZNAJAC FAKTOW?
    > Znasz: o kowalu co "widział jak, i gdzie suknąć młotkiem"?
    > Może to 2 zdania, ale te "właściwe"? ;)
    BARDZO CHCIALBYM ABY BYLY TO TE WLASCIWE ZDANIA, ROZPRAWA ZAKONCZYLA SIE
    UGODA CZYLI NIESTETY MOJA PRZEGRANA.;-),
    ale nie oburzaj sie napewno sa jacys dobrzy adwokaci

  • 18. Data: 2005-03-01 08:31:31
    Od: "Robert B." <r...@p...onet.pl>

    No, ale w USA takie rzeczy powierza się chyba prawnikowi (taniemu). Prosta
    robota - nieduże peniądze.

    Robert

  • 19. Data: 2005-03-01 09:16:54
    Od: poreba <d...@p...com>

    "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> popełnił 01 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d018he$q35$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > SKAD MOZESZ WIEDZIEC CZY MOJA DIAGNOZA JEST TRAFNA NIE ZNAJAC FAKTOW?
    Znikąd, i to właśnie powyżej napisałem.

    > ale nie oburzaj sie napewno sa jacys dobrzy adwokaci
    Nie oburzałem się ani literką.
    Przeczytaj jeszcze raz post na który odpowiadasz.

    No i NIE WRZESZCZ!!! Gdańszczan wkurzysz tymi kapitalikami, i nie tylko.

    --
    pozdro
    poreba

  • 20. Data: 2005-03-01 09:32:36
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > sandra <n...@n...e-wro.pl> napisał(a):
    Tak ze adwokat musi byc. Gdybym ja
    > byla na miejscu to bym to zalatwila .

    zgodzilabym sie z tym jesli napisalabys po co ten adwokat ? jaka role niby
    ma odegrac? ma powiedziec na sali to co moglabys napisac w swoim pismie
    zalaczajac wszystkie niezbedne dokumenty i udzielic pelnomocnictwa dla
    doreczen ? myslisz, ze sad sobie nie wezwie do popisu dokumentow Twojego
    malzonka bez adwokata ? moze sie myle :) to , ze coreczka ma male dziecko
    napewno jest milusio ale to nie przeszkadza w niczym , ja nie pisze o
    udzieleniu jej pelnomocnictwa do wystepowania :) pisze o pelnomocnictwie dla
    doreczen a pod nieobecnosc pelnomocnika dla doreczen nie mozna zalatwic?
    No dobrze ale rozumiem , ze wolisz jednak wydac kaske :)

    pozdrawiam
    Sandra