  • 1. Data: 2005-02-28 19:48:08
    Temat: Problem z Neostrada
    Od: "MichaX" <m...@o...pl>

    Witam !

    Mam pytanie zwiazane z pomylka popelniona przez TP S.A .
    Przedluzylem z nimi umowe .. ale oni jej nie wpisali do komputera i przez
    pewien okres czasu placilem kwote tak jak za opcje na czas nieokreslony.
    Czy oprocz ubiegania sie o wyrownanie moge w zwiazku z tym zrezygnowac z
    Uslugi.

  • 2. Data: 2005-03-01 13:23:33
    Temat: Re: Problem z Neostrada
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > pewien okres czasu placilem kwote tak jak za opcje na czas nieokreslony.
    > Czy oprocz ubiegania sie o wyrownanie moge w zwiazku z tym zrezygnowac z

    Przeczytaj regulamin. Zrezygnowac mozesz w przypadku, jesli przez 30 dni
    nie miales ciaglego dostepu do internetu z winy TP.

  • 3. Data: 2005-03-01 14:44:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "gollum"

    > Przeczytaj regulamin. Zrezygnowac mozesz w przypadku, jesli przez 30
    > dni nie miales ciaglego dostepu do internetu z winy TP.

    od 1 marca wiekszy VAT i pewnie wieksza cena bedzie - slyszalem ze
    jesli indywidualnie sie na to nie zgodzisz (a chyba nie beda kazdego
    pytali) to tez moze byc powodem do zerwania umowy. Chyba dzis
    Wybiorcza cos o tym pisala
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-03-01 15:12:13
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > indywidualnie sie na to nie zgodzisz (a chyba nie beda kazdego pytali)
    > to tez moze byc powodem do zerwania umowy. Chyba dzis Wybiorcza cos o

    Nie do końca. TPSA nie zmienia ceny usługi. Mozesz jedynie zareklamowac
    kwote podatku VAT za marzec - jesli faktycznie nie zostales powiadomiony
    o vacie od marca.

  • 5. Data: 2005-03-01 15:49:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "gollum"

    > Nie do końca. TPSA nie zmienia ceny usługi. Mozesz jedynie
    > zareklamowac kwote podatku VAT za marzec - jesli faktycznie nie
    > zostales powiadomiony o vacie od marca.

    ja place brutto, wiec dla mnie cena wzrosla bo place wiecej
    Guzik mnie obchodzi co z piedzmi robi TPSA (czy czesc odprowadza jako
    VAT)
    *** blad ***