  • 21. Data: 2005-03-01 13:09:47
    Temat: Re: O adwokatach ciag dalszy
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    No i NIE WRZESZCZ!!! Gdańszczan wkurzysz tymi kapitalikami, i nie tylko.

    cos ty taki nerwowy spokojnie;-), chyba jestes adwokatem mam nadzieje ze nie
    diabla;-)
    pozdr.

  • 22. Data: 2005-03-01 15:42:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Daria wrote:

    > No nie wiem on pisal do mnie kilkakrotnie. On raczej myslal ze mieszkam za
    > granica to dla mnie $2000 w te czy wewte nie ma znaczenia.

    To mu napisz, ze oferujesz 1000 i albo sie podejmuje, albo nie.

  • 23. Data: 2005-03-01 16:15:51
    Od: poreba <d...@p...com>

    "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> popełnił 01 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d01pr4$i86$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > No i NIE WRZESZCZ!!! Gdańszczan wkurzysz tymi kapitalikami, i nie
    > tylko.
    > cos ty taki nerwowy spokojnie;-), chyba jestes adwokatem mam nadzieje
    > ze nie diabla;-)

    Dobra, jeszcze raz, ostatni.

    Nie wnikam czy Twoja ocena adwokatów/prawników jest, czy nie jest zasadna.
    Może tak, może nie. Twierdzę tylko, że używasz na poparcie swojej tezy
    /jeszcze raz- nieważne czy słusznej, czy nie/ _słabych_ argumentów.
    Słabych, bo łatwych do obalenia w podanej przez Ciebie postaci.

    Po drugie: nie pisz wszystkiego WIELKIMI literami.

    Trzecie: z prawem mam tyle wspólnego co każdy, którego dotyczy
    i na czyje życie ma wpływ.

    Ba! więcej. Jak u każdego ignoranta pojawia się u mnie naturalna niechęć
    do profesjonalistów w dziedzinie prawa - dziedziny skomplikowanej i trudnej
    do objecia laikowi. "Hidraulików} ze wszystkimi ich śrubsztagami, mufami
    i redukcjami też nie bardzo lubimy ze względu na hermetyczność - chociażby
    przez te magiczne holajzy i gwinthuby.

    Ale nic tak nie szkodzi jak złe argumenty - te wyłuskane nawet w mrowiu
    dobrych prze przeciwników posłużą przeciw Tobie.

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2005-03-01 20:43:23
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    tylko powiedz mi w jaki sposob na grupie ktora czytaja setki osob moge
    przytaczac fakty z mojego prywatnego zycia dla popracia tezy o nieuczciwych
    adwokatach? zreszta po co mam to robic? po co mam przekonywac kogos do
    wlasnego zdania? kazdy prawdopodobnie ma swoje indywidualne zdanie
    uksztaltowane doswiadczeniami. Ja mam takie Ty masz inne i ok.

  • 25. Data: 2005-03-01 22:11:31
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > To mu napisz, ze oferujesz 1000 i albo sie podejmuje, albo nie.

    To jest dobry pomysl choc watpie czy sie zgodzi. Tak bardzo sie nie spiesze
    bo jesli juz minelo 6 lat od amerykanskiego rozwodu to moze minac jeszcze
    pare miesiecy. Musze znalezc odpowiedniego adwokata. Narazie jestem w szoku..
    A czy moze byc tak ze w internecie oglasza sie kancelaria adwokacka a to nie
    adwokaci tylko oszusci? My przeciez wyslemy pieniadze poczta.

  • 26. Data: 2005-03-01 22:34:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Daria wrote:

> [...]
    > pare miesiecy. Musze znalezc odpowiedniego adwokata. Narazie jestem w szoku..

    No cóż. Efekt tego, że adwokaci siedzą we własnym sosie i nikt ich nie
    potrafi ruszyć.

    > A czy moze byc tak ze w internecie oglasza sie kancelaria adwokacka a to nie
    > adwokaci tylko oszusci?
    Może, ale mało prawdopodobne. Sami adwokaci zjedli by ich żywcem, gdyby
    się to wydało, a wydało by się bardzo szybko.

    My przeciez wyslemy pieniadze poczta.

    w jakim sensie pocztą?

    Zajrzyj jeszcze tu
    http://www.panoramafirm.com.pl/
    jest to lista firm w Polsce

    poszukaj adwokatow, zresztą poradzisz sobie

    zrob sobie liste i dzwon po kolei. Od razu mów ile proponujesz i czy sie
    podejmuja czy nie. Od razu zaproponuj im tez, ze placisz połowę z góry,
    a resztę po, bo "cię nie stać" zapłacić od razu.

    Jak dzwonić dużo i tanio do polski to chyba wiesz?
    http://ilovephonecards.com
    szukaj karty UNC Diamond Cards.
    2 centy za minutę.

  • 27. Data: 2005-03-02 00:41:44
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Robert B. wrote:
    > No, ale w USA takie rzeczy powierza się chyba prawnikowi (taniemu). Prosta
    > robota - nieduże peniądze.
    I u nas też tak powinno być. A jak jest? W poprzednim wątku Darii ktoś
    stwierdził,
    że adwokat w końcu nie będzie
    pracował charytatywnie - na sugestię, że 5000 zł
    to chyba za duża kwota załatwienie formalnej sprawy (max 3 dni pracy)
    dla adwokata z niezbyt
    w końcu bogatego Lublina.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 28. Data: 2005-03-02 15:22:52
    Od: poreba <d...@p...com>

    "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> popełnił 01 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d02k6f$h0m$1@atlantis.news.tpi.pl:

    Naprawdę już ostatni raz, pewnych uwarunkowań się nie przeskoczy.

    > Ja mam takie [zdanie] Ty masz inne i ok.

    Nie nie jest ok, gdyż ja w tym wątku wogóle nie wypowiadałem
    swojego zdania o adwokatach. Wcale.

    Wypowiadałem się natomiast (i to negatywnie) o Twoim argumentowaniu
    na poparcie Twojej opinii o adwokatach.
    EOT

    --
    pozdro
    poreba

  • 29. Data: 2005-03-03 11:48:20
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    poreba wrote:

    > "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> popełnił 28 lut 2005
    > na pl.soc.prawo utwór news:d001c9$se3$1@atlantis.news.tpi.pl:
    > Pomijając nie/trafność Twojej diagnozy to argumentacja cienka.
    > Znasz: o kowalu co "widział jak, i gdzie suknąć młotkiem"?
    > Może to 2 zdania, ale te "właściwe"? ;)

    No, słyszałem o takiej sprawie, gdzie pozwana nie miała adwokata/radcy
    prawnego i wtopiła 30k pln...
    A taki radca/adwokat powiedziałby dwa wyrazy:
    "Przedawnienie roszczenia" ;-)
    Sama mogła to powiedzieć, ale się nie poradziła...
    i te pytania sądu:
    "Czy chce pani coś dodać? Może jednak chce pani coś dodać? Ale na pewno
    nie chce pani nic dodać?" ;-)

    --
    Pozdro
    Massai