  • 1. Data: 2005-02-28 16:44:43
    Temat: Spadek marnieje a sąd nie ma czasu !!!
    Od: "Roman" <w...@n...pl>

    Dokładnie 2 lata temu zmarł mój ojciec.
    Pozostawił mieszkanie,działkę z
    domkiem,samochód,oszczedności(spore),przedmioty wartościowe.
    W dniu Jego śmierci siostra zabrała klucze,samochód i przedmioty
    wartościowe.
    Ponieważ tuż przed śmiercią leżał w hospicjum a siostra była upoważniona na
    ksiązeczkach oszczednościowych podstepnie 3 tygodnie przed śmiercią przelała
    wszystkie pieniądze na swoje konto.
    Tata zażywał cały czas środki odurzające bo miał raka.Nie mógł podjąć
    świadomej decyzji o przekazaniu oszcędności.
    Przez te 2 lata mieszkanie stoi puste(ja nie mam gdzie mieszkać-wynajmuje u
    znajomych)
    Samochód te 2 lata stoi pod chmurką(siostra kupiła sobie dwa nowe i tego nie
    używa)
    Oszczędnościami w pełni dysponuje siostra i złotówki nawet nie chce pożyczyć
    ,mimo że ja nie pracuję i nie mam środków do życia.
    Wszelkie przedmioty wartościowe(złoto,waluty,itp)zniknęły.
    Sprawa 1 w sądzie-w jej wyniku nabyliśmy spadek po połowie.
    Sprawa 2 w sądzie- o dział spadku-toczy się już rok.
    Jak zabezpieczyć się aby siostra nie roztrwoniła pieniędzy.?
    Jak uzyskać dostęp do mieszkania ?
    Jak zdobyć prawo do użytkowania samochodu ?
    Proszę o pomoc-będę wdzięczny.
    Roman A...@p...onet.pl