  • 1. Data: 2005-02-28 16:56:59
    Temat: Wynajem mieszkania
    Od: "cezarywis" <c...@o...pl>

    Witam! Jestem właścicielem mieszkania w bloku i chcę je wynająć. Proszę o
    radę, na jaki okres zgodnie z prawem mogę je wynająć. Czy jest jakiś
    (minimalny/maksymalny) czas wynajmu? Dziękuję. Pozdrawiam. C. W.

  • 2. Data: 2005-02-28 17:35:13
    Temat: Re: Wynajem mieszkania
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik cezarywis napisał:
    > Witam! Jestem właścicielem mieszkania w bloku i chcę je wynająć. Proszę o
    > radę, na jaki okres zgodnie z prawem mogę je wynająć. Czy jest jakiś
    > (minimalny/maksymalny) czas wynajmu? Dziękuję. Pozdrawiam. C. W.

    Nie ma. Wszystko zalezy od tresci umowy. Poczytaj KC.

    A poza tym : jezeli nie wiesz komu wynajmujesz to proponuje zaczac od
    umowy na 3 miesiace, z miesiecznym terminem wypowiedzenia (uprzednio
    pobierajac odpowiednio wysoka kaucje, na zaspokojenie ewentualnych
    roszczen), z mozliwoscia pisemnego jej przedluzenia po uplywie czasu na
    jaki zostala zawarta (zachowujac po przedluzeniu miesieczny termin
    wypowiedzenia).
    Przy braku rozwiazan umownych (termin najmu/termin wypowiedzenia)
    obowiazywac beda przepisy KC, datego tez warto sie z nimi zapoznac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos