  • 1. Data: 2006-07-06 09:05:35
    Temat: Nieuczciwy dłużnik / pomoc
    Od: Paweł <l...@g...pl>

    Mam dłużnika, który od 3 miesięcy oddaje mi sporą kwotę pieniędzy (powyżej
    5k).

    Ciągle coś kręci, ale nie oddaje - straciłem z nim kontakt i myślę, że
    trzeba działać w tym kierunku.

    W związku z powyższym - kto może mi pomóc ?

    Jako dowód mam maile, nagrane rozmowy telefoniczne, smsy...etc

    Jakiś windykator czy iść z tym na policję ?

    Proszę o pomoc,
    Paweł.

  • 2. Data: 2006-07-06 09:21:32
    Temat: Re: Nieuczciwy dłużnik / pomoc
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Jaki? windykator czy i?ć z tym na policję ?

    Do sądu .... wydrukowac wszystko, nagrania dołączyc, sporządzic pozew.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-07-06 09:29:15
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 6 lip o godzinie 11:05, na pl.soc.prawo, Paweł napisał(a):

    > Mam dłużnika, który od 3 miesięcy oddaje mi sporą kwotę pieniędzy (powyżej
    > 5k).

    wKF - oddaje Ci dziennie? :)

    > Ciągle coś kręci, ale nie oddaje

    No to oddaje czy nie oddaje - motasz się.

    > - straciłem z nim kontakt i myślę, że trzeba działać w tym kierunku.

    Czyli w kierunku głębszej utraty kontaktu - tak? :]

    > W związku z powyższym - kto może mi pomóc ?

    Nauczyciel języka polskiego?

    > Jako dowód mam maile, nagrane rozmowy telefoniczne, smsy...etc

    :D

    > Jakiś windykator czy iść z tym na policję ?

    A jaki to windykator? ;))))

    MSPANC - zgroza, by nie potrafić sklecić paru zdań :(((((

    --
    Herbi
    06-07-2006 11:29:13

  • 4. Data: 2006-07-06 10:27:30
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Herbi wrote:

    > MSPANC - zgroza, by nie potrafić sklecić paru zdań :(((((

    Dlatego ja zebysie nie wyglupic zebralem wszyskto co mialem i poszedlem
    do prawnika :)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 5. Data: 2006-07-06 10:37:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego ja zebysie nie wyglupic zebralem wszyskto co mialem i poszedlem
    > do prawnika :)

    Nie do wiary! Zatrudniasz prawnika żeby za ciebie pisał posty w
    Usenecie???

  • 6. Data: 2006-07-06 12:18:47
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie do wiary! Zatrudniasz prawnika żeby za ciebie pisał posty w
    > Usenecie???

    :) Żeby dostać dobrą odpowiedź, trzeba wiedzieć jak pytanie zadać. Widać
    prawnik wie :).

    Swoją drogą, ciekawa usługa: porada prawna na podstawie grupy
    dyskusyjnej pl.soc.prawo :)

    p. m.

  • 7. Data: 2006-07-06 13:05:02
    Od: Paweł <l...@g...pl>

    MSPANC - zgroza, by nie potrafić sklecić paru zdań :(((((

    -

    Za bardzo to ty mi nie pomogłeś....:(((

    Reasumując:

    Osoba zalega mi dość sporą kwotę pieniędzy - mówiąc "oddaje mi" mam na
    myśli, że ciągle takie zapewnienie pada ze strony dłużnika.

    Niestety mijają miesiące, a spłaconego długu jak nie widać - tak nie widać.

    Co w takiej sytuacji robić ?

  • 8. Data: 2006-07-06 13:05:39
    Od: Paweł <l...@g...pl>

    > Do sądu .... wydrukowac wszystko, nagrania dołączyc, sporządzic pozew.

    Czy takie nagrania, wydruki maili czy też treść smsów może stanowić dowód w
    sprawie ?

  • 9. Data: 2006-07-06 13:15:39
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Czy takie nagrania, wydruki maili czy też tre?ć smsów może stanowić dowód w
    > sprawie ?

    Teoretycznie wszystko, to zalezy od decyzji sędziego.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2006-07-06 18:25:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Paweł [###l...@g...pl.###] napisał:

    By udzielić Ci sensownej odpowiedzi, to musisz krótko opisać:

    1) Z czego wynika zadłużenie?
    2) Jakie masz dowody na istnienie zobowiązania (jak same maile, to
    cienko to widzę)?
    3) Czy dłużnikiem jest osoba fizyczna, czy prawna (jakaś firma)?

    Bez tego ani rusz.