  • 21. Data: 2003-04-30 14:15:37
    Temat: Re: Nietypowe imię.
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek na pl.soc.prawo se coś napisał(a), a ja teraz odpowiadam:

    > tomekk g...@p...com news:6219-1051690987@213.17.128.66:

    > Można konkretniej? :)

    Konkretniej, to najpierw pomyśl. Potem walnij się w ten głupi łeb, potem
    pomyśl, potem znów walnij się w ten głupi łeb itp. Rób to tak długo, aż
    odechce Ci się nadawać dziecku imienia, które będzie dla niego klopotliwe
    :-)

    Aczkolwiek już dla samego siebie -- sytuacja odwrotna. Uważam, że jak ktoś
    chce mieć imię dowolnie zakręcone, to powinien mieć taką możliwość bez
    problemów.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 22. Data: 2003-04-30 15:09:48
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Tristan Alder s...@p...onet.pl

> [...]
    > pomyśl, potem znów walnij się w ten głupi łeb itp. Rób to tak długo, aż
    > odechce Ci się nadawać dziecku imienia, które będzie dla niego klopotliwe

    Jak będę Cię tak tłukł w ten [Twój] głupi
    łeb -- to Cię zabiję i nie zdoałm nadać
    tego imienia...

    E. :)

  • 23. Data: 2003-04-30 15:14:46
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    No tak... Szesnaście postów i brak odpowiedzi...
    Chyba trafiłem na złą grupę... ;)

    E. :)

  • 24. Data: 2003-04-30 15:25:49
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in message
    > No tak... Szesnaście postów i brak odpowiedzi...
    > Chyba trafiłem na złą grupę... ;)

    Chyba masz rację.
    im szybciej ją zmienisz tym lepiej dla grupy.

  • 25. Data: 2003-04-30 15:35:40
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    KK p...@g...pl news:b8opu8$f1u$1@absinth.dialog.net.pl:

    > Chyba masz rację.
    > im szybciej ją zmienisz tym lepiej dla grupy.

    Może łatwiej by było napisać,
    że nie macie pojęcia. :)

    E. :)

    Postscriptum: Oczywiście imieniem tym jest Eneuel. :)

  • 26. Data: 2003-04-30 15:42:00
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > KK p...@g...pl news:b8opu8$f1u$1@absinth.dialog.net.pl:

    > Może łatwiej by było napisać,
    > że nie macie pojęcia. :)

    Ja już będziesz wiedział to napisz jeszcze. Chętnie się dokształcę.

    > E. :)
    >
    > Postscriptum: Oczywiście imieniem tym jest Eneuel. :)

    Czy to imię ma jakieś znaczenie, pochodzi skądś, czy po prostu wymyśliłeś?

  • 27. Data: 2003-04-30 17:46:28
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    KK p...@g...pl

    > Czy to imię ma jakieś znaczenie, pochodzi skądś, czy po prostu wymyśliłeś?

    Powołałem do życia ducha. :)
    Dałem Mu imię Eneuel, aby nawiązać
    do Emmanuela, co oznacza Bóg z nami. :)
    Wysłałem Go w świat i kazałem szukać
    Miłości, ponieważ Bóg -- jest Miłością. :)

    Wprawdzie obarczyłem Go zadaniem niewykonalnym,
    ale jednak Życie niesie ze sobą rozczarowania...

    Eneuel zmarł, lecz zanim do tego doszło, powołał do
    życia Eulię, Elfy, Elty i Erty, które go odbudowały...
    Kilka miesięcy później jeden z nich (Artemius) spotkał
    kogoś, kto kocha... :)

    Eneuel jest Duchem, który drwi ze świata materii. :)
    Duchem Arkedocji i samą Arkedocją. :) Jest pamięcią
    świata -- w którym żyłem. :)

    Wszystkiego dobrego. :)

    Eneuel. :)

  • 28. Data: 2003-04-30 21:01:59
    Od: "Grzegorz Stokwisz" <m...@w...szczecin.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
    wiadomości news:b8o78c$f52$2@flis.man.torun.pl...

    > Grzegorz Stokwisz m...@w...szczecin.pl:

    > Imię Maria -- odróżnia płeć doskonale. ;)
    > Jan Maria Rokita. :)
    > Maksymilian Maria Kolbe. :)

    > Pisałęm, że to nie kest imię obraźliwe. :)
    > (nie jest imieniem typu 'Dupa')

    > Konkretnie: w którym banku, bo są i dobre banki. :)
    >
    > E. :)

    no to sie pytasz, czy zartujesz ? :)

  • 29. Data: 2003-04-30 22:36:37
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    > no to sie pytasz, czy zartujesz ? :)

    Pytam. I powtórzę swoje pytania:

    Czy można nadać dziecku imię nietypowe?
    Czy można nadać/dodać dorosłemu imię nietypowe?
    Jeżeli tak -- to w jaki sposób do tego podejść? :)

    E. :)

    Jak już wyjaśniłem -- imieniem tym jest imię Eneuel.
    Jak nie znasz odpowiedzi -- to nie odpowiadaj, gdyż
    mnie pogaduszki o Maryni (i nie o całej na dodatek)
    nie interesują. (mogę zajść do stosownego urzędu
    i zapytać) :)

    Eneuel. :)

  • 30. Data: 2003-04-30 23:46:53
    Od: "Piotr C." <p...@m...com>

    napisał w wiadomości news:b8p26o$1v2$1@flis.man.torun.pl

> [...]
    > ale jednak Życie niesie ze sobą rozczarowania...
    >
    > Eneuel zmarł, lecz zanim do tego doszło, powołał do

    Współczuję dzieciakowi. Niedość, że ch... imie, to jeszcze ojciec z objawami
    jakiejś choroby psychicznej ;-)

    pozdr.