    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesolidna korporacje TAXI?
    Date: Tue, 29 Jan 2008 22:17:22 +0100

    Dnia Tue, 29 Jan 2008 19:05:19 +0100, jaQbek napisał(a):

    > natomiast tu istotniejsza
    > jest kwestia uzyskania odszkodowania od korporacji.

    Oczywiście... od korporacji... wszystko jasne, ale zastanawia mnie taka
    kwestia, jak by rozwiązali zaspokojenie roszczeń od klienta, skoro
    korporacja to zrzeszenie, stowarzyszenie, czy też spółka z o.o.

    jestem ciekaw, jaki status prawny ma taki taksiarz w korporacji, (pomijam
    niektóre korporacje, które zatrudniają na etat, zlecenie, czy dzieło,) a
    interesują mnie korporacje, gdzie taksówkarz ma własną dz.gosp. i tylko
    jeździ z logo korporacji.

    W omawianym przypadku bardzo interesujące było by dochodzenie kto zawinił,
    czy telefonistka (zazwyczaj etatowy pracownik) czy taksówkarz (zrzeszony,
    związany lub nie, umową z korporacją), a jeśli taksówkarz, to który ? ten
    pierwszy ? czy ten drugi ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net