  • Data: 2008-01-29 18:05:19
    Temat: Re: Niesolidna korporacje TAXI?
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:fnmk7t$cnv$1@achot.icm.edu.pl...

    > Pisz skargę do korporacji, a kopię skargi wyslij do Wydzialu zezwoleń zdaje
    > się na ul. Bohaterów Getta (znajdziessz adres na www.um.warszawa.pl )
    Krzychu, Ty piszesz o narobieniu smrodu taksiarzowi, natomiast tu istotniejsza
    jest kwestia uzyskania odszkodowania od korporacji. Ja bym zaczął od wysłania
    pisma do korporacji z opisem zdarzenia (dokładnym!) oraz żądaniem zwrotu
    poniesionych strat (jak pisałem - dość łatwe do oszacowania), oczywiście z
    dopiskiem "do wiadomości Wydziału Zezwoleń", czy jak tam się ten wydział
    kontrolujący taksówki nazywa. Ustalasz termin na dobrowolny zwrot pieniędzy. Jak
    nei poskutkuje, to wezwanie do zapłaty, jak i to nie pomoże, to proces cywilny.