  • 11. Data: 2002-05-22 07:33:11
    Temat: Re: Nieoznakowane radiowozy...
    Od: Wojtek S <w...@p...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie może.
    > Poczytaj dokładniej.
    A właśnie że może. Jka włączy niebieski błyskające / migające światło to
    będzie pojazdem uprzywilejowanym. Tylko jak ciebie dogania i prowokuje
    (bez włączonego koguta) to nie jest pojazdem uprzywilejowanym i IMO
    powinien przestrzegać przepisów jak wszyscy.
    Ale myślę że jest jakiś specjalny przepis dotyczący nieoznakowanych
    radiowozów.
    --
    Pozdrówka
    Wojtek GaduGadu: 1137408

  • 12. Data: 2002-05-22 07:33:50
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz Franciszek Zielinski"
    <z...@w...wolfnet.wd.com.pl> napisał w wiadomości
    > Jak jest podstawa prawna, zgodnie z którą policjantom wolno
    > przekraczać dopuszczalną prędkość, np. przy wyprzedzaniu samochodu
    > jadącemu z przekroczoną prędkością?

    Nie ma podstawy.Wypisz im mandat;))))))

    Leszek

  • 13. Data: 2002-05-22 08:16:16
    Od: Wojtek S <w...@p...pl>

    "Jakub Zawiła-Niedźwiecki" wrote:

    > Nie ma, łamia przepisy. Oznakowane też łamią...
    A jak to wygląda w takiej np. Anglii?? Bo widziałem kilka filmów z
    takich nieoznakowanych pojazdów jadących za ściganym z prędkością grubo
    powyżej dozwolonej (czasem nawet rozsądnej)?

  • 14. Data: 2002-05-22 09:11:48
    Od: "Bimi" <5...@p...com>

    > moga
    >
    > Przestepstwa, nie wykroczenia. Poza tym to nie USA.

    Dokładnie. Przekroczenie prędkości to nie przestępstwo, ale wykrocznie - z
    prawnego punktu widzenia to zasadnicza różnica. Dlatego nie może to być
    podstawą do odrzucenia dowodu :)

    Pozdrawiam,
    Bimi

  • 15. Data: 2002-05-22 09:41:47
    Od: "Cataztrof" <c...@w...pl>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Tadeusz Franciszek Zielinski"
    > <z...@w...wolfnet.wd.com.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Nie ma podstawy.Wypisz im mandat;))))))

    LOL ;)) Albo dokonaj
    "aresztowania obywatelskiego"
    w celu "doprowadzenia sprawcoow"
    na policje heh - ciekawe co by polucjanci powiedzieli.....

    Wszak KAZDY obywatel ma prawo zatrzymac sprawce przestepstwa/wykroczenia...
    ;)))
    do czasu przekazania policji..

    To by byly jaja...
    Oni "mandacik" a Ty ich za bety (a'la securitas czy inna brygada..) w
    kajdany,
    do bagaznika i na najblizszy komisariat....

    heh

    PZdrwm

    Woocash

    Ps. ze tez do tej pory na to nie wpadlem ;)))

  • 16. Data: 2002-05-22 09:46:28
    Od: "Jakub Zawiła-Niedźwiecki" <j...@a...net>

    "Wojtek S" <w...@p...pl> wrote in message

    > A jak to wygląda w takiej np. Anglii?? Bo widziałem kilka filmów z
    > takich nieoznakowanych pojazdów jadących za ściganym z prędkością grubo
    > powyżej dozwolonej (czasem nawet rozsądnej)?

    Z tego co ja się zetknałem to w Anglii akurat raczej nikogo nie scigają bo
    nie mają z regóły czym, po prostu robia fotki. W Szwecji np. ścigaja, ale
    zawsze wrzucaja koguta.

    --
    ---------
    Azrael

    Hyundai Coupe 2.0 FX

  • 17. Data: 2002-05-22 09:54:18
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@y...com>

    Cataztrof wrote:

    > LOL ;)) Albo dokonaj
    > "aresztowania obywatelskiego"
    > w celu "doprowadzenia sprawcoow"
    > na policje heh - ciekawe co by polucjanci powiedzieli.....

    Możesz też udokumentować ich popisy kamerą + ze dwóch świadków
    i możesz sam się zgłosić do Sądu Grodzkiego i poprosić o ukaranie
    kierowcy grzywną za nieprzestrzeganie przepisów ruchu drogowego.
    Problemem jednak może być ustalenie personaliów kierowcy radiowozu...
    Slaw

  • 18. Data: 2002-05-22 10:26:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    > A jak to wygląda w takiej np. Anglii?? Bo widziałem kilka filmów z
    > takich nieoznakowanych pojazdów jadących za ściganym z prędkością grubo
    > powyżej dozwolonej (czasem nawet rozsądnej)?

    wyglada wiec zapewnie nierozsadnie :-)

  • 19. Data: 2002-05-22 12:09:53
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    In pl.misc.samochody Wojtek S <w...@p...pl> wrote:
    > A właśnie że może. Jka włączy niebieski błyskające / migające światło to
    ...będzie już oznakowany.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 20. Data: 2002-05-22 14:07:54
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Wed, 22 May 2002 11:11:48 +0200, <5...@p...com> wrote:

    >Dok?adnie. Przekroczenie pr?dko?ci to nie przest?pstwo, ale wykrocznie - z
    >prawnego punktu widzenia to zasadnicza ró?nica. Dlatego nie mo?e to byae
    >podstaw? do odrzucenia dowodu :)

    A jakby to bylo przestepstwo to by bylo ? RP to nie US ...

    J.