  • 1. Data: 2002-05-21 13:00:28
    Temat: Poręczenie (i lista międzybankowa poręczycieli)
    Od: "Halny" <d...@k...net.pl>

    Zamroczyło mi łeb i poręczyłem kredyt.
    Spółka cywilna, 3 właścicieli (znajomych kiedyś koledzy) Oczywiście nie
    spłacali, bank co pewien czas wysyłał mi monity itp itd ale później okazało
    sięże podpisali ugodę z bankiem i bank przestał się czepiać. Wczoraj
    splajtowali (knajpa) narobili "syny" długów a ja teraz mam problem taki że w
    tej sytuacji siędo mnie dopierdzielą ponownie. Nawet linii kredytowej na
    ror-a nie mogę wziąć na wakacje bo mnie wpisali do rejestru poręczycieli.
    Jest kilka haczyków. Otóż wiem na pewno że w papierach jeden z tych gnoi
    wystawił zaświadczenie że u niego pracowałem w momencie zawierania umowy
    kredytowej (dzięki temu skurwiele podwyższyli mi zdolność kredytową). No i
    następny problem - mogą mi udowodnić że ja chciałem okłamać bank a to już by
    było "ciste kurestwo " jak to się u nas mówi.
    Mogę udowodnić że nigdy tam nie pracowałem itd itp ale bank może mnie
    posądzić o poświadczenie nieprawdy.
    Teraz jeden zwiał do Krakowa, drugi ma dwójkę dzieci i żonę-nieroba, a
    trzecim udziałowcem tej spółki jest pacjent który przejął upadający punkt
    sprzedaży telefonów (tego gościa który ma żonę-nieroba). Tylko z niego mogą
    ściągać ale co jak wykazuje niewielkie dochody?

    Pytania są takie:
    1. Czy ja jestem wierzycielem wespół z bankiem (i mogę zgłosić sumę
    poręczenia jako dług wobec mnei do windykacji) czy jestem psem na uwięzi
    banku
    2. Jak ścignąć bank jeśli chodzi o wymianę moich danych z innymi bankami
    (wspomniany rejestr wierzycieli)
    3. Jak załatwić bank i czy można to zrobić w obliczy wpomnianego fałszywego
    zaświadczenia.

    Dodatkowe wyjaśnienia:
    To lewe zaświadczenie nie ma mojego podpisu i jest wystawione na kserokopii
    oryginalnego druku banku, niestety nie jestem pewien czy na umowie
    poręczenia znajduje się małym drukiem paragraf o tym że podpisując umowę
    poręczenia poświadczam że nawet to wystawione w takiej sytuacji
    zaświadczenie jest ok a ja chciałem oszukać bank (to sprawdzę dokładnie). Na
    razie pały i wyrywanie paznokci nie wchodzą w grę ale jeśli dojdzie do
    czegokolwiek to nie cofnę się przed niczym uprzednio informując policję
    oczywiście.

    Do tego jest potrzebny dobry adwokat chyba a ja kasy nie mam

    --
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jeśli coś zgubisz to już nie znajdziesz -

  • 2. Data: 2002-05-21 14:48:46
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Pytania są takie:
    > 1. Czy ja jestem wierzycielem wespół z bankiem (i mogę zgłosić sumę
    > poręczenia jako dług wobec mnei do windykacji) czy jestem psem na uwięzi
    > banku

    Będziesz wierzycielem, kiedy spłacisz dług.

    > 2. Jak ścignąć bank jeśli chodzi o wymianę moich danych z innymi bankami
    > (wspomniany rejestr wierzycieli)

    Spłacić dług

    > 3. Jak załatwić bank i czy można to zrobić w obliczy wpomnianego fałszywego
    > zaświadczenia.

    O zaświadczeniu to lepiej zapomnij bo będziesz miał kłopoty natury prawno-
    karnej.
    Bank załatwisz tylko spłacając dług.

    > Do tego jest potrzebny dobry adwokat chyba a ja kasy nie mam

    Jeżeli potrafisz wypełnić druczek wpłaty na konto i wiesz którędy do banku, to
    żaden adwokat Ci nie potrzebny ;)

    Twój przypadek, to kolejny przykład tego, że kto ma miękkie serce, ten musi
    mieć twardą dupę :(
    Taka rzeczywistość :(

    Pzdr

    Zapraszam na http://forum.sow.pl

  • 3. Data: 2002-05-21 15:24:06
    Od: "Halny" <d...@k...net.pl>

    > Twój przypadek, to kolejny przykład tego, że kto ma miękkie serce, ten
    musi
    > mieć twardą dupę :(
    > Taka rzeczywistość :(
    Wiem, dlatego mam twardą dupę,

  • 4. Data: 2002-05-21 21:04:33
    Od: "kbk" <k...@k...net.pl>

    Szkoda mi Cię, Halny.

    Nigdy nie miałem ochoty nikomu żyrować, a Twój przypadek jeszcze
    bardziej upewnie mnie w tym przekonaniu.

    Trzymaj się jakoś.

  • 5. Data: 2002-05-22 09:42:32
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Wiem, dlatego mam twardą dupę,

    Postaraj się, żeby bank zaczął ścigać dłużników za których poręczyłeś.
    W tym celu ustal ich jakikolwiek majątek i pójdź osobiście do banku
    (wierzyciela). Musisz oczywiście zrobić stosowne wrażenie, że brakuje Ci na
    chleb, a dłużnicy to w gruncie rzeczy bogaci kombinatorzy ;-)
    Każdy bank woli dokopać kombinatorowi niż uczciwemu klientowi.

    Trzymaj się.

    Pzdr

  • 6. Data: 2002-05-23 12:18:19
    Od: "Halny" <d...@k...net.pl>

> [...]
    > chleb, a dłużnicy to w gruncie rzeczy bogaci kombinatorzy ;-)
    > Każdy bank woli dokopać kombinatorowi niż uczciwemu klientowi.
    Nieprawda każdy bank ma to w dupie głęboko - już mnie umieścili w rejestrze
    klientów niesolidnych i sam przez własną uczciwość a nieuczciwość
    "znajomych" mam problemy...
    Niestety ów bank jest bardziej nieruchawy od całego pułku zbowidowców.
    Mam pewne roziwązania ale pisząc ów list nie oczekiwałem gotowców jak to się
    mówi tylko może czyjeś "świeże spojrzenie" mogłoby mi poddać jeszcze jakiś
    inny pomysł. Te wszystkie rzeczy w/w już odrobiłem, kłopot polega na tym
    żeby być szybszym niż firma windykacyjna. Będę się bronił przez atak, w
    poniedziałek idę do "proroka" złożyć zawiadomienie o popełnieniu
    przestępstwa. Jednego dłużnika który zwiał do Krakowa mam już namierzonego.
    Pójdę tam wraz ze znajomym polcmajstrem i wręczę mu liścik ale dopiero gdy
    prokuratura rozpocznie postępowanie a mam to przyobiecane bardzo szybko.
    --
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 7. Data: 2002-05-23 12:21:40
    Od: "Halny" <d...@k...net.pl>

    Użytkownik "kbk" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda mi Cię, Halny.
    >
    > Nigdy nie miałem ochoty nikomu żyrować, a Twój przypadek jeszcze
    > bardziej upewnie mnie w tym przekonaniu.
    >
    > Trzymaj się jakoś.

    Dziękuję za słowa otuchy, razem z kolegą-towarzyszem niedoli coś myślimy.
    Się trzymam i ani myślę im popuścić.

    --