  • 21. Data: 2002-05-22 14:09:25
    Temat: Re: Nieoznakowane radiowozy...
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Wed, 22 May 2002 08:33:11 +0100, <w...@p...pl> wrote:
    >Ale my?l? ?e jest jaki? specjalny przepis dotycz?cy nieoznakowanych
    >radiowozów.

    Nie ma. Przynajmniej nie widzialem. A szukac znow nie trzeba gleboko -
    ustawa wymienia dosc dokladnie kogo obowiazuje, kogo nie i
    co to sa pojazdy uprzywilejowane..

    J.

  • 22. Data: 2002-05-22 15:13:37
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    In pl.misc.samochody J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie ma. Przynajmniej nie widzialem. A szukac znow nie trzeba gleboko -
    > ustawa wymienia dosc dokladnie kogo obowiazuje, kogo nie i
    > co to sa pojazdy uprzywilejowane..

    EEEE.. . Nie do końca.
    Rzecz w tym, że Minister MOŻE dać zezwolenie na przekraczanie prędkosci
    pojazdom nieuprzywilejowanym.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 23. Data: 2002-05-22 15:46:04
    Od: "Bimi" <5...@p...com>

    > A jakby to bylo przestepstwo to by bylo ? RP to nie US ...

    Jak by to bylo przestepstwo to Policji nie wolno by tego zrobic. I by nie
    robila.

    Nie ma sie wiec co zastanawiac na tym, czy sad przyjal by taki dowód... :)
    Choc mysle, ze by nie przyjal. :)
    Jesli chodzi o to, to w Polsce jest chyba podobnie jak US. Choc pewnie zaraz
    ktos mi powie, ze sie myle... :)

    Pozdrawiam,
    PN

  • 24. Data: 2002-05-22 16:04:04
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Cataztrof" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wszak KAZDY obywatel ma prawo zatrzymac sprawce
    przestepstwa/wykroczenia...
    > ;)))
    > do czasu przekazania policji..
    >
    > To by byly jaja...
    > Oni "mandacik" a Ty ich za bety (a'la securitas czy inna brygada..)
    > kajdany,
    > do bagaznika i na najblizszy komisariat....

    Mogli by stawić czynny opór i po oddaniu 11 strzałów
    ostrzegawczych....................;)

    Leszek

  • 25. Data: 2002-05-22 16:05:12
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Mateuszczyk" <s...@y...com> napisał w
    wiadomości news:3CEB6ACA.5000905@yahoo.com...

    > Możesz też udokumentować ich popisy kamerą + ze dwóch świadków
    > i możesz sam się zgłosić do Sądu Grodzkiego i poprosić o ukaranie
    > kierowcy grzywną za nieprzestrzeganie przepisów ruchu drogowego.
    > Problemem jednak może być ustalenie personaliów kierowcy
    radiowozu...
    > Slaw

    To akurat żaden problem.Ale jak za pomocą samej kamery udowodniłbyś
    ich prędkość?

    Leszek

  • 26. Data: 2002-05-22 16:50:10
    Od: "WaldekGo" <[nospam]awago@friko4.onet.pl>

    "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> wrote in message

    > EEEE.. . Nie do końca.
    > Rzecz w tym, że Minister MOŻE dać zezwolenie na przekraczanie prędkosci
    > pojazdom nieuprzywilejowanym.

    Ja tez MOGE dac takie zezwolenia. i obydwa beda tyle samo warte.

    Pozdrowienia, Waldek
    a...@o...info , w...@t...pl
    ZUS z pewnością jest instytucją przestepczą, ale nie można nazwać jej
    zorganizowaną."

  • 27. Data: 2002-05-22 17:18:09
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    In pl.misc.samochody WaldekGo <[nospam]awago@friko4.onet.pl> wrote:

    > Ja tez MOGE dac takie zezwolenia. i obydwa beda tyle samo warte.

    O ile pamiętam, to jestdelegacja ustawowa dla ministra.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 28. Data: 2002-05-22 18:10:34
    Od: "WaldekGo" <[nospam]awago@friko4.onet.pl>

    > O ile pamiętam, to jestdelegacja ustawowa dla ministra.

    Paragraf prosze

    W szczegolnosci ten pozwalajacy ministrowi pozwalac nie
    przestrzegac przepisow pojazdom nieuprzywilejowanym
    jak byles uprzejmy napisac

  • 29. Data: 2002-05-22 18:15:23
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "WaldekGo" <[nospam]awago@friko4.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:acgmoc$7ou$1@news.tpi.pl...
    > "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> wrote in message

    > Paragraf prosze

    Przejrzyj kodeks drogowy.

    Leszek

  • 30. Data: 2002-05-22 18:28:44
    Od: "WaldekGo" <[nospam]awago@friko4.onet.pl>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote in message

    > Przejrzyj kodeks drogowy.

    I jestes CALKIEM PEWNY ze minister moze pozwolic
    na nieprzestrzeganie przepisow NIEUPRZYWILEJOWANYM
    pojazdom????

    Czy moze jednak mieliscie na mysli, ze moze nadac UPRZYWILEJOWANIE
    innym pojazdom niz policja, straz, pogotowie???
    Bo to dwie zupelnie inne sprawy