  • 1. Data: 2002-05-21 12:33:54
    Temat: Polska do Unii???
    Od: <l...@p...onet.pl>

    Cze!
    Szukam do wypracowania ciekawych argumentów na potwierdzenie tezy, iż
    wejscie do Unii Europejskiej jest dla POLSKI i Polaków ogromną szansą (ew.
    zagrożeniem).
    Bardzo zależy mi na konkretnej odpowiedzi - najlepiej na mejla jeszcze dziś
    (wtorek).

    pozdrowienia i z góry dzięki...
    --looky--

    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-05-21 20:50:25
    Temat: Re: Polska do Unii???
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

> [...]
    > zagrożeniem).
    > Bardzo zależy mi na konkretnej odpowiedzi - najlepiej na mejla jeszcze

    Moim zdaniem NIE wiejscie POLSKI do Unii bedzie wielka szansa !
    Dlaczego?
    Jak Polska nie wiejdzie to ktos ma podac sie do dymisji - a to wielka szansa
    dla POLSKI

    Do czasu gdy osoba, o ktorej mowa nie postawila warunkow.
    bylem odmiennego zdania !

    TB