  • 1. Data: 2002-05-21 14:09:50
    Temat: Nieoznakowane radiowozy...
    Od: Tadeusz Franciszek Zielinski <z...@w...wolfnet.wd.com.pl>

    Jak jest podstawa prawna, zgodnie z którą policjantom wolno
    przekraczać dopuszczalną prędkość, np. przy wyprzedzaniu samochodu
    jadącemu z przekroczoną prędkością?

    --
    Tadeusz Franciszek Zieliński
    E-mail: zico[małpa]wolfnet.wd.com.pl

    Lewica dzieli się na: morderców (komuniści),
    złodziei (socjaliści) oraz naiwniaków, którzy
    nie rozumieją, że istnienie dwóch pierwszych
    grup wynika z samej istoty lewicowości.

  • 2. Data: 2002-05-21 14:27:56
    Temat: Re: Nieoznakowane radiowozy...
    Od: "Tomasz Slaski" <t...@p...pl>

    "Tadeusz Franciszek Zielinski" <z...@w...wolfnet.wd.com.pl> napisał:

    > Jak jest podstawa prawna, zgodnie z którą policjantom wolno
    > przekraczać dopuszczalną prędkość, np. przy wyprzedzaniu samochodu
    > jadącemu z przekroczoną prędkością?

    Prawo o ruchu drogowym - poczytaj o pojazdach uprzywilejowanych.
    Nieoznakowany radiowóz tez sie może takim pojazdem stać.

    --
    TOM @ WORK
    Sygnaturka poszla sie *.*

  • 3. Data: 2002-05-21 14:53:50
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    In pl.misc.samochody Tomasz Slaski <t...@p...pl> wrote:
    > Prawo o ruchu drogowym - poczytaj o pojazdach uprzywilejowanych.
    > Nieoznakowany radiowóz tez sie może takim pojazdem stać.

    Nie może.
    Poczytaj dokładniej.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-05-21 15:45:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Tomasz Slaski wrote:

    > Prawo o ruchu drogowym - poczytaj o pojazdach uprzywilejowanych.
    > Nieoznakowany radiowóz tez sie może takim pojazdem stać.

    Jezeli uczestniczy w akcji ratowania zycia lub mienia do tego wysyla
    niebieskie swiatlo blyskowe+syrena.
    Chyba ciezko taka akcje podciagnac pod ratowanie zycia lub mienia (a w
    kazdym razie byla by to ostra nadinterpretacja). Nie mowiac juz o nie
    uzywaniu syreny+swiatla podczas przekraczania predkosci.

  • 5. Data: 2002-05-21 15:52:19
    Od: "Bimi" <5...@p...com>

    > Jak jest podstawa prawna, zgodnie z którą policjantom wolno
    > przekraczać dopuszczalną prędkość, np. przy wyprzedzaniu samochodu
    > jadącemu z przekroczoną prędkością?

    Z tego co sie orientuje nie ma takiej podstawy.Policja jadac za Toba rowniez
    popelnia wykroczenie takie samo jak Ty. Roznica polega jedynie na tym, ze im
    nikt nie proponuje za to mandatu:)
    Krotko mowiac: nie ma podstawy prawnej, ktora by im takich praktyk
    zakazywala.

    Pozdrawiam,
    Bimi

  • 6. Data: 2002-05-21 19:12:28
    Od: "esperanto" <e...@p...fm>

> [...]
    im
    > nikt nie proponuje za to mandatu:)
    > Krotko mowiac: nie ma podstawy prawnej, ktora by im takich praktyk

    JEST - Kodeks drogowy :-)

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2002-05-21 19:24:33
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik Bimi <5...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:acdqfj$rcg$...@n...tpi.pl...
> [...]
    im
    > nikt nie proponuje za to mandatu:)
    > Krotko mowiac: nie ma podstawy prawnej, ktora by im takich praktyk

    jest
    taka ze materialy dowodowe zebrane dzieki popelnieniu przestepstwa nie moga
    byc dowodem
    czyli jesli policjant cie pobije i zeznasz mu ze zabiles kenediego...

    pozdrawiam
    bolo

  • 8. Data: 2002-05-21 19:25:45
    Od: "Jakub Zawiła-Niedźwiecki" <j...@a...net>

    "bolo" <b...@i...pl> wrote in message

    > jest
    > taka ze materialy dowodowe zebrane dzieki popelnieniu przestepstwa nie
    moga

    Przestepstwa, nie wykroczenia. Poza tym to nie USA.

    --
    ---------
    Azrael

    Hyundai Coupe 2.0 FX

  • 9. Data: 2002-05-22 06:08:08
    Od: LFC <l...@m...com.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie może.
    > Poczytaj dokładniej.

    Jezeli wystawi koguta magnetycznego i włączy syrenę, też nie?

    LFC

  • 10. Data: 2002-05-22 06:50:10
    Od: "Jakub Zawiła-Niedźwiecki" <j...@a...net>

    "Wojtek S" <w...@p...pl> wrote in message
    > Adam Płaszczyca wrote:

    > Ale myślę że jest jakiś specjalny przepis dotyczący nieoznakowanych
    > radiowozów.

    Nie ma, łamia przepisy. Oznakowane też łamią...

    --
    ---------
    Azrael

    Hyundai Coupe 2.0 FX