  • Data: 2008-04-04 17:54:13
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:ft5l8n$fqn$5@inews.gazeta.pl witek

    > Nie chce mi się być miłym dla przemądrzalca-lamera.
    > Dostałeś wystarczającą ilość informacji.
    > Umiesz się wymądrzać, umiej z nich skorzystać.
    > I stosuj swoje "rady" najpierw do siebie - cokolwiek wybzdecisz, od razu
    > dawaj paragraf.

    Czyli nic nie wiesz.
    Podnosisz szum, bo nagle okazuje się, że wyszło na jaw, że to co robisz
    jest absolutnie niezgodne z prawem, tylko jakoś ciężko się do tego
    przyznać i z tego zrezygnować, bo pan i władca nauczyciel spadłby z
    piedestału.
    Jednym słowem Mickiewicz wielkim poetą był bo wielkim poetą był.