  • 1. Data: 2005-01-08 19:28:41
    Temat: Niedopuszczalność zmiany powództwa w post. uproszczonym
    Od: gregor <g...@p...onet.pl>

    Żadałem 10000 zł , pozwany przed wydaniem wyroku zapłącił połowe, czy
    moge ograniczyć powództwo, czy w świetle 505 ze znaczkiem 5 jest to
    niedopuszczalne. Jednym zdaniem: czy ograniczenie powództwa jest jego
    zmianą?

    pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2005-01-08 19:32:33
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    gregor napisał(a):
> [...]
    > moge ograniczyć powództwo, czy w świetle 505 ze znaczkiem 5 jest to
    > niedopuszczalne. Jednym zdaniem: czy ograniczenie powództwa jest jego

    Cofnąć częściowo powództwo możesz.

    KG

  • 3. Data: 2005-01-08 21:16:01
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > moge ograniczyć powództwo, czy w świetle 505 ze znaczkiem 5 jest to
    > niedopuszczalne. Jednym zdaniem: czy ograniczenie powództwa jest jego

    10.000 w uproszczonym?

    konrad

  • 4. Data: 2005-01-08 21:22:51
    Od: gregor <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Konrad vel Legislator napisał:

    > 10.000 w uproszczonym?
    >
    > konrad

    hehe, tak to jest jak się wymyśla kazusy:D

    jasne że mniej niż 5

  • 5. Data: 2005-01-08 21:23:15
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > hehe, tak to jest jak się wymyśla kazusy:D
    >
    > jasne że mniej niż 5

    mam rozumiec, ze wymyslasz sobie kazusy i puszczasz na grupe? ...ciekawe
    zajecie na sobotni wieczor

    konrad

  • 6. Data: 2005-01-08 22:07:58
    Od: gregor <g...@p...onet.pl>

    > mam rozumiec, ze wymyslasz sobie kazusy i puszczasz na grupe? ...ciekawe
    > zajecie na sobotni wieczor
    >
    > konrad

    kumpel zadał pytanie, bez kwot a ja się zacząłem zastanawiać ot cała
    tajemnica:)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-01-08 22:33:14
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>