  • 1. Data: 2005-01-08 18:19:30
    Temat: Awizo?
    Od: "Jo" <z...@p...onet.pl>

    Witam i pytam.
    Czy pismo sądowe może być trzymane na poczcie dłużej niż 7 dni np.20 dni?
    Czy może być w czasie jednego pozostawania na poczcie 2 razy awizowane?
    Czy różnicuje się ewentualnie ten termin 7 dni w zależności od rodzaju pisma
    sądowego?

    Z góry dziękuje za każdy głos na temat

  • 2. Data: 2005-01-08 19:55:36
    Temat: Re: Awizo?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 8 Jan 2005 19:19:30 +0100,
    Jo <z...@p...onet.pl> screamed:

    Raczej 7 dni i zwrot do adresata.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:209B ]
    [ 20:55:17 user up 10485 days, 8:50, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    One kozie death.

  • 3. Data: 2005-01-08 19:59:30
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > Raczej 7 dni i zwrot do adresata.

    nadawcy :)
    dwa razy po 7 dni

    KG

  • 4. Data: 2005-01-08 20:24:56
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > nadawcy :)
    > dwa razy po 7 dni

    Jesli chodzi o postępowanie cywilne... pismo po 7 dniach jest zwracane
    nadawcy.
    Podstawa prawna:
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie
    szczegółowego trybu doręczania pism sądowych przez pocztę w postępowaniu
    cywilnym. (Dz. U. Nr 62, poz. 697)

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net

  • 5. Data: 2005-01-08 20:36:55
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
> [...]
    > szczegółowego trybu doręczania pism sądowych przez pocztę w postępowaniu

    uważniejszą lekturę znowelizowanego proponuję :)
    §9 ust.3

    KG

  • 6. Data: 2005-01-09 01:33:43
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > uważniejszą lekturę znowelizowanego proponuję :)
    > §9 ust.3

    mogłeś wpisać wszystkim zainteresowanym, że nowelizacja:
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 21 marca 2003 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu doęczania pism sądowych przez
    pocztę w postępowaniu cywilnym

    zobowiązuje pocztę do ponownego avizowania listu sądowego w post. cywilnym
    na kolejne 7 dni.

  • 7. Data: 2005-01-09 08:56:36
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

> [...]
    > pocztę w postępowaniu cywilnym
    >
    > zobowiązuje pocztę do ponownego avizowania listu sądowego w post. cywilnym

    przecież napisałem z czym Ty się nie zgodziłeś :)

    KG

  • 8. Data: 2005-01-09 15:18:10
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 08 Jan 2005 20:59:30 +0100,
    kam <X#k...@w...pl#X> screamed:

    > nadawcy :)
    > dwa razy po 7 dni

    Jasne. Do nadawcy (: I dzięki za informację o §9 ust.3. Trochę się zmieniło
    od czasów gdy jako student pracowałem w wakacje w funkcji doręczyciela (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 16:17:00 user up 10486 days, 4:12, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Backup not found: A)bort, R)etry, M)assive heart failure?

  • 9. Data: 2005-01-09 19:11:19
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

> [...]
    > Czy różnicuje się ewentualnie ten termin 7 dni w zależności od rodzaju pisma

    Podczas gdy zwykły polecony jest zwracany dopiero po 14 dniach ROBOCZYCH, to
    listy z białym kolorem ZPO (tak - już nie ma rograniczenia na sądówki i nie-
    sądówki!) są zwracane do nadawcy już po 7 dniach KALENDARZOWYCH. I nie są
    ponownie awizowane - w przeciwieństwie do tych pierwszych.
    Tak się właśnie ostatnio nadziałem, bo chciałem odebrać pismo od komornika,
    tyle że poprzednie leżało 14 dni roboczych, bo było Z ŻÓŁTYM ZPO, a następne
    wysłał już z białym, a ja nie doczytałem na awizie, że tylko 7 dni no i...
    wróciło :(((
    Swoją drogę strasznie to dziwne jest - ale niestety prawdziwe: potem oficjalnie
    już na Poczcie Głównej pytałem i to potwierdzili:((

  • 10. Data: 2005-01-09 19:42:20
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kredytobiorca napisał(a):
> [...]
    > Swoją drogę strasznie to dziwne jest - ale niestety prawdziwe: potem oficjalnie
    > już na Poczcie Głównej pytałem i to potwierdzili:((

    Chyba już to Ci pisałem - dziwnych albo niedouczonych pracowników poczty
    masz.

    KG