eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele] › Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
  • Data: 2018-03-14 12:57:51
    Temat: Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:222d6de9-a542-4d99-b3c8-bab9cffa1ba5@go
    oglegroups.com...
    W dniu sobota, 10 marca 2018 11:10:41 UTC+1 użytkownik
    b...@g...com napisał:
> [...]
    zie-konczy-sie-galeria-a-zaczyna-dworzec,nId,2554214

    > Galeria była sprytna już wcześniej,
    > (...)
    >Z tego co przeczytałem w internetach to pomysł połączenia tej galerii
    >z dworcem pojawił się już w 2011 roku, więc twierdzenie że zrobili to
    >"sprytnym wybiegiem" jest mocną nadinterpretacją.

    Pomysl jest chyba szerszy - we Wroclawiu dworzec zburzyli i postawili
    galerie z dworcem ... ale zaczeli wiele lat temu.

    W Jeleniej Gorze takowa stoi od lat.

    Moze po prostu pasuja do siebie - jedno pietro niewiele kosztuje,
    dworcowi dach sie przyda, klienci sami przyjezdzaja ..

    J.