eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele] › Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
  • Data: 2018-03-14 14:31:38
    Temat: Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Trochę nieporównywalne, wielkość minimalna urlopu obowiązuje wszystkich
    > zatrudnionych na umowę o pracę, natomiast tu zakaz pracy ma dotyczyć
    > jakiś dziwnie wybranych, bo ma się takie widzimisię, stąd problem z
    > ustaleniem jak to ma wyglądać...

    Nie nie!! Haalo mnie chodziło o to, że kwestionuje się zakaz pracy w
    niedzielę, bo każdy może sobie kupować kiedy chce i co chce a nie
    kwestionuje się wymiaru urlopu. Przecież to takie samo prawo. Taka sama
    ustawa. Mógłbym przecież powiedzieć, wg tego, co twierdzicie, że
    przecież nikt nie będzie mi ustalał wymiaru urlopu. Albo wymiaru czasu
    pracy (a z tym to i teraz są jaja - pacz lekarze:))