eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele] › Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
  • Data: 2018-03-14 14:54:15
    Temat: Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-14 o 14:31, kapitalikk pisze:

    > Nie nie!! Haalo mnie chodziło o to, że kwestionuje się zakaz pracy w
    > niedzielę, bo każdy może sobie kupować kiedy chce i co chce a nie
    > kwestionuje się wymiaru urlopu. Przecież to takie samo prawo. Taka sama
    > ustawa. Mógłbym przecież powiedzieć, wg tego, co twierdzicie, że
    > przecież nikt nie będzie mi ustalał wymiaru urlopu. Albo wymiaru czasu
    > pracy (a z tym to i teraz są jaja - pacz lekarze:))
    > Pozdrawiam

    Bzdury waść piszesz, takie samo by było, gdyby urlop dotyczył tylko
    osoby mające zeza i odstające uszy i o z wyjątkami...

    Dodatkowo wyobraź sobie, że wymiaru urlopu też się nie ustala, bo są
    firmy, które dają dodatkowe dni płatnego urlopu np za to, że w jakimś
    kwartale nie byłeś na zwolnieniu chorobowy oraz nie brałeś urlopu
    bezpłatnego.
    ponieważ w kodeksie pracy zapisana jest dolna granica, jak pracodawca
    chce, może dać więcej urlopu.
    --
    http://zrzeda.pl