eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele] › Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
  • Data: 2018-03-14 14:42:09
    Temat: Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No, właśnie mówiłem, że takiej ustawy nie powinno być w ogóle.

    Wystarczyłby zapis w kodeksie w jednym zdaniu, ale konia z rzędem temu,
    kto napisze, jak powinno brzmieć to zdanie.

    > Ja od ustawodawcy wymagam nie tylko dobrych intencji ale przede
    > wszystkim dobrego produktu, jakim jest prawo które nas dotyczy.
    Czyli w naszych warunkach Biblia zamiast artykułu w ustawie. Do czasu,
    kiedy nie zmądrzeje społeczeństwo albo ustawodawca. My się kurde jeszcze
    uczymy!!

    > O tym decyduje rynek. U nas jest furtka - samozatrudnienie. I tutaj
    > wymiar urlopu jest kwestią umowy między stronami.

    Umowa między stronami? To już nie ma uczciwych przedsiębiorców? :)

    > Dodajmy, że po 80 godz. pracują lekarze zatrudnieni w państwowych
    > firmach. Nie wiem, jak to się ma do kodeksu pracy, ale minister zdrowia
    > zachęcający lekarzy do takich praktyk w państwowych firmach wie to
    > lepiej ode mnie. Ciekawy jestem jak na to reaguje inspekcja pracy: czy
    > pociągnęła ministra od lekarzy do jakiejś odpowiedzialności?
    Bo widzisz. To jest tak, że jak jedna ustawa zabrania a druga zezwala a
    znajdzie się oszołom, który wynajdzie, co nie jest trudne, furtkę, to
    łoją w dupę najpierw pracownika, a potem pracodawcę. Wszystko oczywiście
    w ramach państwa opiekuńczego.

    > Państwo totalitarne to takie, które się nami bardzo opiekuje
    > Jest zatem przykładem państwa nadmiernie opiekuńczego.
    Poplułem się :o)

    Czynię starania aby dowiedzieć się, jak ten zapis wygląda w Niemczech.
    Tak z dzikiej ciekawości.