eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele] › Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
  • Data: 2018-03-10 23:11:00
    Temat: Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-10 o 21:57, A. Filip pisze:
> [...]
    k-otworzy-sklepy-na-dworcach-w-niedziele/dts9l81

    > Pakowane próżniowo też benzyną zaśmiardnie? :-)

    Niedaleko mojego domu jest stacja Orlen. Mozna tam kupić masło chleb i
    inne żarcie. Jest kawiarenka nawet. Ponadto jakieś hoddogi pracownicy
    pieką. Tak, że wcale nie jest nieprawdopodobne, że mogą tam mięso
    sprzedawać. Ludzie palą papierosy przy stacji, tzn pewnie opary benzyny
    nie wydostają się.

    --
    animka