eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele] › Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
  • Data: 2018-03-11 10:11:34
    Temat: Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/11/2018 3:09 AM, Marcin Debowski wrote:
    > Są kraje gdzie na bezcłówce częsci terminala do przylotów możesz kupić
    > pralkę lub 600l lodówkę. Lotnisko to sumie też dworzec. Wzorce więc są.

    We Frankfurcie widziałem odpowiednik naszych elektromarketów ale sprzęt
    agd to były głównie maszynki do golenia i inne tych gabarytów. Innymi
    słowy powinniśmy wreszcie pokazać swiatu na co stac dobrą zmianę.
    Proponuje salon samochodowy (najlepiej Man-a) na kazdym dworcu PKS.
    Kilka lat temu rozmawiałem na dworcu PKP z kolega na temat tankowców.
    Może to też jakiś kierunek?