  • 11. Data: 2022-03-09 11:10:24
    Temat: Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.03.2022 o 08:20, J.F pisze:

    > A ja slyszalem ciag dalszy - USA nie chce, zeby polecialy do ich bazy
    > w Niemczech.
    > Widac tez sie nie mogą wplątywać w wojnę.

    No właśnie chyba ktoś tej naszej propozycji nie przemyślał do końca i
    teraz na siłę próbują znaleźć rozwiązanie. Choć zdroworozsądkowo, jak
    Turcja dostarcza drony, to nikt nie twierdzi, że się miesza do wojny, a
    nasze samoloty miałyby tak bardzo?

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2022-03-09 11:52:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 8 Mar 2022 13:29:04 +0100, kacapska onuca wzór J.F napisała:

    > Ale ale ... ja tu czegos nie rozumiem ...
    > Macierewicz nie chcial kupowac od "prywatnej" WB i wolał "panstwową
    > PGZ"? W sumie ... pochwalic postawę ?

    Hail Fiutin!

    Jeśli w PGZ pracuje ktoś z rodziny Szumowskiego, to należy chwalić
    bezustannie.
    Drony nie są po to, żeby w razie potrzeby był z nich pożytek, tylko -
    podobnie jak respiratory i maseczki - służą do robienia wałów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2022-03-09 12:12:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A Wy, Olin, co zrobiliście, poza sraniem w klawiaturę?
    Po wstaniu od klawiatury też sracie, Olin - ze strachu który Was oblatuje.
    Stad też Wasz przydomek: Grzegorz Sracz.
    No co co zrobiliście pozytywnego Sraczu - poza negatywnym obsrywaniem - za co
    powinniśmy Was pochwalić?
    Pokwitowanie wstydzicie się pokazać?

    -----

  • 14. Data: 2022-03-09 14:05:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > teraz na siłę próbują znaleźć rozwiązanie. Choć zdroworozsądkowo, jak
    > Turcja dostarcza drony, to nikt nie twierdzi, że się miesza do wojny,

    A ty się podejmujesz zagwarantować jaka interpretacja będzie pasować
    Putinowi teraz i w przyszłości szczególnie do "wyłuskiwania" RP3?
    Tranzyt Migów z Polski przez bazę USA w Niemczech ma sens *polityczny*
    żeby potem USA (i Niemcy) nie rżnęły (bezczelnie) głupa. Ja naprawdę
    chciałbym móc mówić że to zbędna ostrożność ale tego nie powiem.

    Wyrywać się *samemu* (daleko) przed linię nagonki na rosyjskiego
    niedźwiedzia to dla polskiego charta to przeważnie+ (zabójcza) głupota.
    W kupie raźniej.

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2022-03-09 14:09:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Mar 2022 12:12:37 +0100, kacapska onuca wzór ąćęłńóśźż
    napisała:

> [...]
    > Stad też Wasz przydomek: Grzegorz Sracz.
    > No co co zrobiliście pozytywnego Sraczu - poza negatywnym obsrywaniem - za co

    Ja rozumiem, że konfederaści to nie są intelektualiści, ale czy ta
    fiutinowska agentura nie ma już nikogo bardziej wyrafinowanego?
    Jak nie Wiesiaczek to inny obszczymur, przy którym doktor nauk o
    więziennictwie Jaki to Cyceron.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2022-03-09 14:34:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.03.2022 11:10, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > teraz na siłę próbują znaleźć rozwiązanie. Choć zdroworozsądkowo, jak
    > Turcja dostarcza drony, to nikt nie twierdzi, że się miesza do wojny, a

    Problem w tym że to nie polski rząd ogłosił ten pomysł tylko Josep
    Borrell jako pierwszy (na konferencji); od 23:30 min.

    https://twitter.com/EUSec_Defence/status/14980208433
    34643715?fbclid=IwAR2blh99HuBUxqpBEgZEFK7dL5Z2ZC4UU6
    neVf6nsLUByYua3w_eYEcWTOE

    Wygląda jakby coś podsłuchał na korytarzu i pobiegł od razu wygadać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2022-03-09 14:37:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.03.2022 02:28, Animka wrote:
    > Czyli Polaków to mozna gwałcić?

    Nie można, ale kara za to jest mniejsza.

    "Art. 203

    Kto, przemocą, groźbą bezprawną, podstępem lub wykorzystując stosunek
    zależności lub krytyczne położenie, doprowadza inną osobę do uprawiania
    prostytucji, podlega karze pozbawienia wolności *od roku do lat 10*."

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2022-03-09 15:02:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No widzicie ruska qrwo nie potraficie nawet na zadane dotyczące Was pytanie
    odpowiedzieć, stara SB-cka szkoła rodem z kursów w
    MGiMO.

    -----

  • 19. Data: 2022-03-09 16:07:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.03.2022 o 14:05, A. Filip pisze:
    > A ty się podejmujesz zagwarantować jaka interpretacja będzie pasować
    > Putinowi teraz i w przyszłości szczególnie do "wyłuskiwania" RP3?

    Nie. Zresztą Putin jest na tyle nieprzewidywalny obecnie, że chyba nie
    ma sensu się nad tym zastanawiać.

    > Tranzyt Migów z Polski przez bazę USA w Niemczech ma sens*polityczny*
    > żeby potem USA (i Niemcy) nie rżnęły (bezczelnie) głupa. Ja naprawdę
    > chciałbym móc mówić że to zbędna ostrożność ale tego nie powiem.

    OK! Choć nadal zwracam uwagę, ze to będą nasze MIG-i, a nie Niemieckie.

    > Wyrywać się*samemu* (daleko) przed linię nagonki na rosyjskiego
    > niedźwiedzia to dla polskiego charta to przeważnie+ (zabójcza) głupota.
    > W kupie raźniej.

    To był w ogóle odjechany pomysł. Natomiast zupełnie nie rozumiem, czemu
    najpierw w prasie to ogłosiliśmy, a potem ktoś się zaczął zastanawiać
    nad praktycznymi aspektami tej operacji.

    --
    Robert Tomasik

  • 20. Data: 2022-03-09 16:09:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    neVf6nsLUByYua3w_eYEcWTOE
    > Wygląda jakby coś podsłuchał na korytarzu i pobiegł od razu wygadać.

    Celna uwaga. To bym zamknął tego, kto "na korytarzu" o takich rzeczach
    gadał. jedyne usprawiedliwienie, ze nie mieliśmy zamiaru ich
    przekazywać, a jedynie liczyliśmy na to, ze Rosja przestraszona ich
    przekazaniem przestanie na Ukrainie mordować ludzi.

    --
    Robert Tomasik