  • 21. Data: 2022-03-09 17:11:43
    Temat: Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-09 o 08:20, J.F pisze:

    > A ja slyszalem ciag dalszy - USA nie chce, zeby polecialy do ich bazy
    > w Niemczech.
    > Widac tez sie nie mogą wplątywać w wojnę.

    Za to chcą, żeby ich rakiety usytuwane w Polsce broniy tyko Ameryki, a
    Polski nie ochronią.
    Na co nam to było. Takie podlizywanie się Ameryce i jeszcze ponoszenie
    przez nią kosztów, no i jakie to straszne upokorzenie :-(

    --
    animka

  • 22. Data: 2022-03-09 19:15:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Problem w tym że to nie polski rząd ogłosił ten pomysł tylko Josep
    > Borrell jako pierwszy (na konferencji); od 23:30 min.
    >
    > https://twitter.com/EUSec_Defence/status/14980208433
    34643715?fbclid=IwAR2blh99HuBUxqpBEgZEFK7dL5Z2ZC4UU6
    neVf6nsLUByYua3w_eYEcWTOE

    > Wygląda jakby coś podsłuchał na korytarzu i pobiegł od razu wygadać.

    No nie padumał... Moim zdaniem właśnie on tu najwięcej namieszał.

    W sumie szkoda, że nie oddaliśmy ich za 1000 hrywien przed godziną W,
    ale jak już było wiadomo. Teraz dla nas teraz są już one bez wartości -
    waśnie straciliśmy jedyne źródełko części i to i tak zdobywanych
    dziwnymi kanałami. A tak by się jeszcze przydały... Rakiety to do nich
    jeszcze mamy, czy już poszły na ukrainę?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 23. Data: 2022-03-09 19:23:58
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.03.2022 16:09, Robert Tomasik wrote:
    > jedyne usprawiedliwienie, ze nie mieliśmy zamiaru ich przekazywać, a
    > jedynie liczyliśmy na to, ze Rosja przestraszona ich przekazaniem
    > przestanie na Ukrainie mordować ludzi.

    Mogło i tak być, że to miała być tylko zagrywka.

    Michał Kępa podsumował to tak - Polska jest najlepsza w wojnach...w
    kategorii Gospodarza.

    https://streamable.com/mudqe4

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2022-03-09 19:36:44
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.03.2022 19:15, Shrek wrote:
    > W sumie szkoda, że nie oddaliśmy ich za 1000 hrywien przed godziną W,
    > ale jak już było wiadomo.

    "Rząd PiS już w listopadzie widział plany inwazji. Oto jak się szykował
    na wojnę"

    https://wyborcza.pl/7,75399,28199486,rzad-pis-juz-w-
    listopadzie-widzial-plany-inwazji-oto-jak-sie.html

> [...]
    części i to i tak zdobywanych dziwnymi kanałami. A tak by się jeszcze przydały...
    Rakiety to do nich jeszcze mamy, czy już poszły na ukrainę?

    Żartujesz? Przecież to 1/3 naszych zdolności bojowych w powietrzu, a 2/3
    naszych myśliwców przewagi powietrznej. Powoła tych maszyn jest
    zmodernizowana i nie odbiega od F-16 starszej generacji które
    zakupiliśmy jako pierwsze (nie wspominając że F-16 to maszyna
    wielozadaniowa, a nie myśliwiec).

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2022-03-09 19:42:05
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.03.2022 08:27, J.F wrote:
    > Ale wiecie - tak ogolnie ... czy obecne przepisy nie sa zbyt ogolne?
    > Wpadnie prezes na pomysl, zeby kupic euro, bo drozeje, euro potanieje,
    > dzialanie na szkode spolki. Da Orlen alkohol szpitalom - dzialanie na
    > szkode, nalezalo sprzedac. I VAT zaplacic. itp.

    "Zapis o bezkarności odrzucony, przywrócony i znów odrzucony"

    https://tvn24.pl/polska/sejm-ustawa-o-pomocy-ukrainc
    om-kontrowersyjne-zapisy-o-bezkarnosci-5629078

    Ale wprowadzili za to coś z sensem.

    "Zakaz eksmisji nie będzie dotyczył uchodźców z Ukrainy"

    https://www.rp.pl/nieruchomosci/art35830801-zakaz-ek
    smisji-nie-bedzie-dotyczyl-uchodzcow-z-ukrainy

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 26. Data: 2022-03-09 19:45:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.03.2022 19:36, Mateusz Bogusz wrote:

    > "Rząd PiS już w listopadzie widział plany inwazji. Oto jak się szykował
    > na wojnę"
    >
    > https://wyborcza.pl/7,75399,28199486,rzad-pis-juz-w-
    listopadzie-widzial-plany-inwazji-oto-jak-sie.html

    A tak się rząd szykował - "Żona premiera sprzedała działki kupione od
    Kościoła za blisko 15 mln zł"

    https://www.money.pl/gospodarka/zona-premiera-sprzed
    ala-dzialki-kupione-od-kosciola-za-blisko-15-mln-zl-
    6712480716253920a.html

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 27. Data: 2022-03-09 19:47:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Żartujesz? Przecież to 1/3 naszych zdolności bojowych w powietrzu, a 2/3
    > naszych myśliwców przewagi powietrznej.

    Nie żartuje - takie są fakty. Utraciliśmy dostęp do części zamiennych,
    pokończą się rezusy, w perspektywie roku to będą nieloty.

    > Powoła tych maszyn jest
    > zmodernizowana i nie odbiega od F-16 starszej generacji które
    > zakupiliśmy jako pierwsze (nie wspominając że F-16 to maszyna
    > wielozadaniowa, a nie myśliwiec).

    Odbiega - nasze efki to nie jest stara generacja a blok 52+ to prawie
    najnowsze, nowsze 60 w naszym "rejonie' mają tylko chyba emiraty. Efka
    bije 29 na każdym polu - również w zadaniach myśliwskich. Wynika to po
    części z tego 29 to myśliwiec frontowy czyli "biedamyśliwiec" a nie
    rasowy myśliwiec przewagi powietrznej. Tak czy inaczej to koniec naszych 29.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 28. Data: 2022-03-09 21:52:28
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Nie. Zresztą Putin jest na tyle nieprzewidywalny obecnie, że chyba nie
    > ma sensu się nad tym zastanawiać.

    > OK! Choć nadal zwracam uwagę, ze to będą nasze MIG-i, a nie Niemieckie.

    > To był w ogóle odjechany pomysł. Natomiast zupełnie nie rozumiem, czemu
    > najpierw w prasie to ogłosiliśmy, a potem ktoś się zaczął zastanawiać
    > nad praktycznymi aspektami tej operacji.

    PiS nabija polityczne punkty za pomoc Ukrainie.
    Większość społeczeństwa jest za.
    No i z tym ogłoszeniem ktoś spaprał za wczesnym ogłoszeniem.
    Dla tych punków.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2022-03-09 22:12:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.03.2022 o 21:52, RadoslawF pisze:
    > PiS nabija polityczne punkty za pomoc Ukrainie.
    > Większość społeczeństwa jest za.

    Czyli karma oddaje im, to co stracili na COVID :-) Na COVID wyłożyłaby
    się każda partia, bo tego dobrze zrobić się nie dało.

    > No i z tym ogłoszeniem ktoś spaprał za wczesnym ogłoszeniem.
    > Dla tych punków.

    Mowa o tych chłopakach dziwnie ostrzyżonych, czy to jakiś błąd edycyjny?

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2022-03-09 22:13:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Mogło i tak być, że to miała być tylko zagrywka.

    Na zasadzie, ze bardzo chcieliśmy, no ale wiecie, rozumiecie :-)

    --
    Robert Tomasik