eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom › Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom
    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że
    pomaga imigrantom
    Date: Wed, 9 Mar 2022 14:09:13 +0100

    Dnia Wed, 9 Mar 2022 12:12:37 +0100, kacapska onuca wzór ąćęłńóśźż
    napisała:

    > A Wy, Olin, co zrobiliście, poza sraniem w klawiaturę?
    > Po wstaniu od klawiatury też sracie, Olin - ze strachu który Was oblatuje.
    > Stad też Wasz przydomek: Grzegorz Sracz.
    > No co co zrobiliście pozytywnego Sraczu - poza negatywnym obsrywaniem - za co
    powinniśmy Was pochwalić?
    > Pokwitowanie wstydzicie się pokazać?

    Hail Fiutin!

    Ja rozumiem, że konfederaści to nie są intelektualiści, ale czy ta
    fiutinowska agentura nie ma już nikogo bardziej wyrafinowanego?
    Jak nie Wiesiaczek to inny obszczymur, przy którym doktor nauk o
    więziennictwie Jaki to Cyceron.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek