  • 1. Data: 2022-03-02 16:51:02
    Temat: Czy HRH powtórzy swoją opinie o Iraku Saddama Ukrainie? [Szopki z jeńcami wojennym po mediach]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    [ za news:uk.politics.misc ]
    Czy może teraz obowiązuje już inna prawda etapu?

    https://www.hrw.org/news/2003/03/23/iraq-must-not-pa
    rade-pows
    > March 23, 2003 7:00PM EST ;
    > Iraq Must Not Parade POWs
    > U.S. Should Also Protect POWs from Improper Exposure
    > It violates the Geneva Conventions for either the Iraqi or the
    > U.S. government to deliberately expose prisoners of war (POWs) to the
    > media, Human Rights Watch said today. [...]

    https://www.dailymail.co.uk/news/article-10568725/We
    -sent-cannon-fodder-killing-peaceful-people-Weeping-
    Russian-POWs.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-03-03 00:45:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-02, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    rade-pows

    > https://www.dailymail.co.uk/news/article-10568725/We
    -sent-cannon-fodder-killing-peaceful-people-Weeping-

    A co to jest "Improper Exposure"? Dlaczego uważasz, że tu miało ono
    miejsce? Poza tym jest jeszcze kwestia potencjalnego przyzwolenia samych
    jeńców. Nie chce mi się czytać całości tego art. ale wynika z niego, że
    zostali do tych wyznań zmuszeni a i pewnie ktos tam w poblizu kroił
    cebulę?

    --
    Marcin