  • 91. Data: 2022-03-15 09:19:11
    Temat: Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 18:19:32 +0100, Shrek wrote:

    > Napisałem, że jak zostaną unielotnione przed wojną, to w czasie wojny
    > nie będą lotne. A jak na początku będą, to raczej rezusem nikt się
    > nadmiernie przejmować nie będzie i kwestia ich unielotnienia spada na
    > przeciwnika:P

    W czasie wojny mozna wyciagnac te nielotne przez resursy.
    Ale po roku sie okaze, ze nie mamy do nich pilotow.

    > Jak napadnie to te migi niewiele zmienią. Albo nato nas obroni, albo
    > padniemy znacznie szybciej niż ukraina.

    Jak widac - nie ma co przeceniac Putina.

    J.

  • 92. Data: 2022-03-15 17:56:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.03.2022 o 09:19, J.F pisze:

    > W czasie wojny mozna wyciagnac te nielotne przez resursy.

    Jak ich nie zakonserwujesz to nic nie wyciągniesz. A jak zakonserwujesz,
    to okaże się, że co drugi spadnie;)

    > Ale po roku sie okaze, ze nie mamy do nich pilotow.

    Akurat papierami pilotów to w czasie w będa się jeszcze mniej przejmować
    niż tym czy mig sciągnięty z pomnika odpali;)

    > Jak widac - nie ma co przeceniac Putina.

    Jakoś nie mam wątpliwości, że jakby amie ukraińską zamienić miejscami z
    naszą, to inaczej by to wyglądało:(

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 93. Data: 2022-03-17 13:33:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 15.03.2022 00:30, Animka wrote:
    > Natomiast w supermarkecie bardzo dużo młodych panów ukraińców robiło
    > zakupy jak dzisiaj tam byłam. Dlaczego oni uciekli do Polski i nie
    > bronią swojej Ojczyzny?

    Moje ciało, moja sprawa czy to działa tylko w jedną stronę?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz