  • 1. Data: 2008-12-09 11:04:25
    Temat: Nie będzie dowodów biometrycznych !
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Tzn. nie będzie w dacie ich pierwotnego planowanego wprowadzenia ;-)
    Ktoś w końcu poszedł po rozum do głowy.
    "...Biorąc pod uwagę bieżące potrzeby bezpieczeństwa w tym
    zakresie, nie ma pełnego uzasadnienia dla wprowadzania odcisków
    palców do dowodu osobistego...":
    http://wiadomosci.onet.pl/1877170,11,item.html
    Hmmm... albo któryś z posłów bał się zidentyfikowania w
    centralnej bazie :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 2. Data: 2008-12-09 11:15:11
    Temat: Re: Nie będzie dowodów biometrycznych !
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 12:04:25 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > potrzeby bezpieczeństwa w tym zakresie, nie ma pełnego uzasadnienia dla
    > wprowadzania odcisków palców do dowodu osobistego...":

    W Rzepie napisali: "Po pierwsze, dowody biometryczne zbyt dużo kosztują,
    a po drugie, nie są do niczego potrzebne." ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-12-13 10:09:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 09 Dec 2008 12:04:25 +0100, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >"...Biorąc pod uwagę bieżące potrzeby bezpieczeństwa w tym
    >zakresie, nie ma pełnego uzasadnienia dla wprowadzania odcisków
    >palców do dowodu osobistego...":
    >http://wiadomosci.onet.pl/1877170,11,item.html

    a dalej:
    "Ostatecznie od 2011 r. sukcesywnie będą wydawane nowe dowody osobiste
    z chipami, w których znajdą się jedynie nasze dane teleadresowe -
    informuje RMF FM."

    Jakie to dane teleadresowe maja byc w chipach (albo dowodach,
    nie jestem pewien intencji pismaka). Mial byc zniesiony obowiazek
    meldunkowy a beda wpisywac dane adresowe? I jeszcze telefon? :D

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?