  • 1. Data: 2008-12-09 09:14:19
    Temat: Wypowiedzi publiczne
    Od: Leon <m...@o...pl>

    Witam,

    mam pytanie, czy wypowiedz na stronie www, blogu, grupie dyskusyjnej ma
    charakter wypowiedzi publicznej ?

    Hasło na stronie coś zmienia ?

    Leon

  • 2. Data: 2008-12-10 22:54:02
    Temat: Re: Wypowiedzi publiczne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leon" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    o.pl...

    > czy wypowiedz na stronie www, blogu, grupie dyskusyjnej ma charakter
    > wypowiedzi publicznej ?

    Moim zdaniem zdecydowanie tak.

    > Hasło na stronie coś zmienia ?

    Ogranicza dostęp. Pytanie do ilu osób, i od jakiej ilości użytkowników
    mających dostęp uznamy, ze to jest "publiczne". W przepisach o papierach
    wartościowych zdaje się była gdzieś przykładowo definicja, że oferta
    publiczna to kierowanie jej do ponad 300 osób. Ale w innych dziedzinach, to
    już kwestia osądu.

  • 3. Data: 2008-12-11 00:37:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Moim zdaniem zdecydowanie tak.

    A jest jakieś konkretne orzecznictwo w tej kwestii?

    I gdzie konkretnie jest wg. orzecznictwa granica pomiędzy publicznym a
    prywatnym?

  • 4. Data: 2008-12-11 06:56:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Ogranicza dostęp. Pytanie do ilu osób, i od jakiej ilości użytkowników
    > mających dostęp uznamy, ze to jest "publiczne".

    Publicznie to znaczy do nieograniczonej liczby osób.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 5. Data: 2008-12-11 07:15:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.12.2008 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    > Publicznie to znaczy do nieograniczonej liczby osób.

    Raczej bez celowego ograniczenia dostepu bo dowolna liczba osób jest
    zawsze czymś ograniczona (językiem, środkami technicznymi etc.).

    --
    Marcin